Teresa Augusta Ruão Correia Pinto
AuthID: R-000-H2Y
1
TITLE: Research and Innovation 2020.2021.2022
AUTHORS: Eugénio Campos Ferreira ; Guilherme Pereira; Sandra Paiva; Teresa Ruão;
PUBLISHED: 2025
AUTHORS: Eugénio Campos Ferreira ; Guilherme Pereira; Sandra Paiva; Teresa Ruão;
PUBLISHED: 2025
INDEXED IN:
CrossRef

2
TITLE: Science on screen: the representation of science in independent films Full Text
AUTHORS: Felgueiras, Edite; Ruao, Teresa;
PUBLISHED: 2025, SOURCE: JCOM-JOURNAL OF SCIENCE COMMUNICATION, VOLUME: 24, ISSUE: 3
AUTHORS: Felgueiras, Edite; Ruao, Teresa;
PUBLISHED: 2025, SOURCE: JCOM-JOURNAL OF SCIENCE COMMUNICATION, VOLUME: 24, ISSUE: 3
3
TITLE: Health communication guide 1: best practices
AUTHORS: Ana Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2025
AUTHORS: Ana Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2025
4
TITLE: Health communication guide 2: specialised areas
AUTHORS: Ana Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2025
AUTHORS: Ana Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2025
5
TITLE: Percepções e expectativas sobre a comunicação da Responsabilidade Social nas redes sociais: reflexões a partir de uma universidade portuguesa
AUTHORS: Kamila Mesquita; Teresa Ruão; José Gabriel Andrade;
PUBLISHED: 2025, SOURCE: Revista Internacional de Relaciones Públicas, VOLUME: 15, ISSUE: 29
AUTHORS: Kamila Mesquita; Teresa Ruão; José Gabriel Andrade;
PUBLISHED: 2025, SOURCE: Revista Internacional de Relaciones Públicas, VOLUME: 15, ISSUE: 29
6
TITLE: How can organizational communication impact society? Reflections from the communication practice in Portuguese communication
AUTHORS: Carareto, Mariana; Andrelo, Roseane; Ruao, Teresa;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: REVISTA INTERNACIONAL DE RELACIONES PUBLICAS, VOLUME: 12, ISSUE: 23
AUTHORS: Carareto, Mariana; Andrelo, Roseane; Ruao, Teresa;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: REVISTA INTERNACIONAL DE RELACIONES PUBLICAS, VOLUME: 12, ISSUE: 23
7
TITLE: The Hidden Value of Brand Communities for Strategic Communication: A Qualitative Study of Motorcycle Companies in Portugal
AUTHORS: Pinto, Diana; Ruao, Teresa; Jose, Rui ; Pessoa, Ricardo;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: INTERNATIONAL JOURNAL OF STRATEGIC COMMUNICATION, VOLUME: 16, ISSUE: 5
AUTHORS: Pinto, Diana; Ruao, Teresa; Jose, Rui ; Pessoa, Ricardo;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: INTERNATIONAL JOURNAL OF STRATEGIC COMMUNICATION, VOLUME: 16, ISSUE: 5
8
TITLE: Guia de comunicação em saúde. Boas práticas
AUTHORS: Ana G S Duarte Melo ; Teresa Ruão; Sara Balonas ; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2022
AUTHORS: Ana G S Duarte Melo ; Teresa Ruão; Sara Balonas ; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2022
9
TITLE: Guia de comunicação em saúde. Áreas especializadas
AUTHORS: Ana G S Duarte Melo ; Teresa Ruão; Sara Balonas ; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2022
AUTHORS: Ana G S Duarte Melo ; Teresa Ruão; Sara Balonas ; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2022
10
TITLE: Do "Efeito de Colagem" à Comunicação Estratégica no Contexto das Novas Tecnologias: Uma Análise do Museu Virtual da Lusofonia no Instagram
AUTHORS: Tatiane Oliveira; Teresa Ruão;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: Vista, ISSUE: 9
AUTHORS: Tatiane Oliveira; Teresa Ruão;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: Vista, ISSUE: 9