Sandra de Jesus Mendes Gonçalves Tuna
AuthID: R-000-REP
1
TITLE: Words of empowerment: (pseudo-)scientific discourse in magazine advertisements
AUTHORS: SIMÕES; E. ; Sandra Tuna;
PUBLISHED: 2017, SOURCE: Redis: Revista de Estudos do Discurso, ISSUE: 6
AUTHORS: SIMÕES; E. ; Sandra Tuna;
PUBLISHED: 2017, SOURCE: Redis: Revista de Estudos do Discurso, ISSUE: 6
INDEXED IN: CrossRef
2
TITLE: On the implications of non-translation in Portuguese advertising: names in cosmetic products as a case in point Full Text
AUTHORS: Sandra Tuna; SIMÕES; E. ;
PUBLISHED: 2015, SOURCE: Estudos em Comunicação, ISSUE: 20
AUTHORS: Sandra Tuna; SIMÕES; E. ;
PUBLISHED: 2015, SOURCE: Estudos em Comunicação, ISSUE: 20
INDEXED IN: CrossRef
3
TITLE: Sobre o papel das estratégias linguísticas nas mensagens publicitárias em outdoors: uma análise de cartazes produzidos por alunos de Ciências da Comunicação Full Text
AUTHORS: SIMÕES; E. ; Sandra Tuna;
PUBLISHED: 2011, SOURCE: Comunicação e Sociedade, VOLUME: 19
AUTHORS: SIMÕES; E. ; Sandra Tuna;
PUBLISHED: 2011, SOURCE: Comunicação e Sociedade, VOLUME: 19
INDEXED IN: CrossRef