Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
×
You have no permission to see this content:
profileOfResearchers/view
Please
sign in
.
A Questionnaire for Listening to Students' Voices in the Assessment of Teaching Quality in a Classical Medical School
AuthID
P-004-2MA
4
Author(s)
Gaspar, MF
·
Pinto, AM
·
da Conceicao, HCF
·
da Silva, JAP
Tipo de Documento
Article
Year published
2008
Publicado
in
ASSESSMENT & EVALUATION IN HIGHER EDUCATION,
ISSN: 0260-2938
Volume: 33, Número: 4, Páginas: 445-453 (9)
Conference
Assessment & Evaluation in Higher Education
Indexing
Wos
®
Scopus
®
Crossref
®
Handle
®
Google Scholar
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
DOI
:
10.1080/02602930701562932
Handle
:
https://hdl.handle.net/10316/20301
SCOPUS
: 2-s2.0-79955563793
Wos
: WOS:000270903400009
Source Identifiers
ISSN
: 0260-2938
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
2 registos no
DataCite
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2025 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service