Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
×
You have no permission to see this content:
profileOfResearchers/view
Please
sign in
.
Assessing Teacher-Related Experiential Avoidance: Factor Structure and Psychometric Properties of the Teachers Acceptance and Action Questionnaire (Taaq-Pt)
AuthID
P-00S-64V
4
Author(s)
Galhardo, A
·
Carvalho, B
·
Massano Cardoso, I
·
Cunha, M
Tipo de Documento
Article
Year published
2020
Publicado
in
International Journal of School and Educational Psychology,
ISSN: 2168-3603
Páginas: 1-10
Indexing
Scopus
®
Crossref
®
1
Google Scholar
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
DOI
:
10.1080/21683603.2020.1760978
SCOPUS
: 2-s2.0-85085059927
Source Identifiers
ISSN
: 2168-3603
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
2 registos no
DataCite
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2025 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service