Álvaro Miguel da Costa Cairrão
AuthID: R-000-NC2
1
TITLE: Analyzing Sao Paulo's Place Branding Positioning in Promotional Videos (2017-2019)
AUTHORS: Andrade, Jose Gabriel; Sampaio, Adriano; Garcia, Jorge Esparteiro ; Cairrao, Alvaro; da Fonseca, Manuel Jose Serra ;
PUBLISHED: 2024, SOURCE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
AUTHORS: Andrade, Jose Gabriel; Sampaio, Adriano; Garcia, Jorge Esparteiro ; Cairrao, Alvaro; da Fonseca, Manuel Jose Serra ;
PUBLISHED: 2024, SOURCE: 12th World Conference on Information Systems and Technologies (WorldCIST) in GOOD PRACTICES AND NEW PERSPECTIVES IN INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES, VOL 6, WORLDCIST 2024, VOLUME: 990
2
TITLE: The Importance of Color in Logos: A Statistical Analysis for the Facebook Logo Full Text
AUTHORS: Barbado, Alexandra; Rodrigues, Helena Sofia ; Cairrao, Alvaro;
PUBLISHED: 2024, SOURCE: International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics (ICNAAM) in INTERNATIONAL CONFERENCE ON NUMERICAL ANALYSIS AND APPLIED MATHEMATICS 2022, ICNAAM-2022, VOLUME: 3094, ISSUE: 1
AUTHORS: Barbado, Alexandra; Rodrigues, Helena Sofia ; Cairrao, Alvaro;
PUBLISHED: 2024, SOURCE: International Conference on Numerical Analysis and Applied Mathematics (ICNAAM) in INTERNATIONAL CONFERENCE ON NUMERICAL ANALYSIS AND APPLIED MATHEMATICS 2022, ICNAAM-2022, VOLUME: 3094, ISSUE: 1
3
TITLE: Product placement como estratégia de comunicação persuasiva: análise da 4ª temporada da série Sex and the City
AUTHORS: Álvaro Cairrão; Ângela Pereira; Marlene Silva; Robson d Sousa;
PUBLISHED: 2010
AUTHORS: Álvaro Cairrão; Ângela Pereira; Marlene Silva; Robson d Sousa;
PUBLISHED: 2010
INDEXED IN:
Handle

4
TITLE: A comunicação interna na UFP na perspectiva do QUESCI©
AUTHORS: Ágata Rosmaninho; Álvaro Cairrão; Áurea Ramos; Carla Barros; Cláudia Camelo; Francisco M Sampaio; Miguel Trigo;
PUBLISHED: 2008
AUTHORS: Ágata Rosmaninho; Álvaro Cairrão; Áurea Ramos; Carla Barros; Cláudia Camelo; Francisco M Sampaio; Miguel Trigo;
PUBLISHED: 2008
INDEXED IN:
Handle

5
TITLE: Os jovens universitários e o consumo sustentável - a sua influência na compra de produtos ecológicos
AUTHORS: António Cardoso; Álvaro Cairrão;
PUBLISHED: 2007
AUTHORS: António Cardoso; Álvaro Cairrão;
PUBLISHED: 2007
INDEXED IN:
Handle

6
TITLE: El consumidor "ciego" (emoción y publicidad)
AUTHORS: Álvaro Cairrão;
PUBLISHED: 2005
AUTHORS: Álvaro Cairrão;
PUBLISHED: 2005
INDEXED IN:
Handle

7
TITLE: Avaliación de la eficacia publicitaria - una técnica de medida de respuestas involuntárias (ECG)
AUTHORS: Álvaro Cairrão;
PUBLISHED: 2001, SOURCE: Revista da UFP, ISSUE: 6
AUTHORS: Álvaro Cairrão;
PUBLISHED: 2001, SOURCE: Revista da UFP, ISSUE: 6
INDEXED IN:
Handle

8
TITLE: O erotismo nos comerciais de televisão
AUTHORS: Álvaro Cairrão;
PUBLISHED: 2000, SOURCE: Revista da UFP, ISSUE: 5
AUTHORS: Álvaro Cairrão;
PUBLISHED: 2000, SOURCE: Revista da UFP, ISSUE: 5
INDEXED IN:
Handle

9
TITLE: Produtoras de filmes publicitários em Portugal - caracterização de spots audiovisuais
AUTHORS: Álvaro Cairrão; Galvão d S Meirinhos; Paulo R Cardoso;
PUBLISHED: 1999, SOURCE: Revista da UFP, ISSUE: 3
AUTHORS: Álvaro Cairrão; Galvão d S Meirinhos; Paulo R Cardoso;
PUBLISHED: 1999, SOURCE: Revista da UFP, ISSUE: 3
INDEXED IN:
Handle
