1
TÍTULO: Mobile devices usage in retail settings: gender and generation preferences
AUTORES: Cavalinhos, Silvia; Salgueiro, Maria de Fatima ; Marques, Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT, VOLUME: 51, NÚMERO: 13
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1 Handle
2
TÍTULO: The use of mobile devices in-store and the effect on shopping experience: A systematic literature review and research agenda
AUTORES: Cavalinhos, S; Marques, SH; Salgueiro, MD ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 45, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 34 Handle
3
TÍTULO: Users' brand page participation: A new construct to measure participation on social networking sites
AUTORES: Langaro, D; De Fátima Salgueiro, M ; Rita, P;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Journal of Internet Marketing and Advertising, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÍTULO: FASHION AND BEAUTY ADVERTISING MODELS’ AGE AND ITS IMPACT ON OVER 50 FEMALE CONSUMERS’ PURCHASE INTENTION
AUTORES: Hélia Pereira; Maria De Fátima Salgueiro ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Global Fashion Management Conference, VOLUME: 2019
INDEXADO EM: CrossRef Handle
5
TÍTULO: Users' brand page participation: A new construct to measure participation on social networking sites
AUTORES: Paulo Rita; Maria De Fátima Salgueiro ; Daniela Langaro;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Journal of Internet Marketing and Advertising, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
6
TÍTULO: Users’ Participation in Facebook Brand Pages and Its Influence on Word-of-Mouth: The Role of Brand Knowledge and Brand Relationship
AUTORES: Langaro, D; de Fátima Salgueiro, M ; Rita, P; Del Chiappa, G;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Journal of Creative Communications, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 8 Handle
7
TÍTULO: Do social networking sites contribute for building brands? Evaluating the impact of users' participation on brand awareness and brand attitude
AUTORES: Daniela Langaro; Paulo Rita; Maria de Fátima Salgueiro ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Journal of Marketing Communications, VOLUME: 24, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 63
8
TÍTULO: Customers' relationship with their grocery store: Direct and moderating effects from store format and loyalty programs
AUTORES: Filipe, S ; Marques, SH; Salgueiro, MD ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 37
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5 Handle
9
TÍTULO: Modelling preferences for nature-based recreation activities  Full Text
AUTORES: Catarina Marques ; Elizabeth Reis ; Joao Menezes; Maria de Fatima Salgueiro ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: LEISURE STUDIES, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
10
TÍTULO: Online determinants of e-customer satisfaction: application to website purchases in tourism
AUTORES: Helia Goncalves Pereira; Maria de Fatima Salgueiro ; Paulo Rita;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: SERVICE BUSINESS, VOLUME: 11, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
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