1
TÍTULO: Engaging in co-creation experiences: the role of affective image and satisfaction
AUTORES: Islam, Md Rabiul; Loureiro, Sandra Maria Correio; Carvalho, Ines; Ramires, A. ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHTS
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2
TÍTULO: Traveling To learn English or another language? Language tourists in profile  Full Text
AUTORES: Iglesias, Montserrat; Ramires, A. ; Carvalho, Ines;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF TOURISM AND CULTURAL CHANGE
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: AN ANALYSIS OF LATENT DEMAND IN LANGUAGE TOURISM
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A. ; Moraes, Michelle ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TOURISM REVIEW INTERNATIONAL, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Attitudes towards machine translation and languages among travelers
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A. ; Iglesias, Montserrat;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INFORMATION TECHNOLOGY & TOURISM, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
5
TÍTULO: Not all language tourists take language courses - the determinants of formal and informal language tourism
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A. ; Iglesias, Montserrat; Fidalgo, Alexandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING
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6
TÍTULO: Social Media Addiction Scale validation in a Portuguese sample
AUTORES: Ângela Leite; Ramires, A. ; Vítor Lira; José Magano;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSICOLOGIA, VOLUME: 37, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
7
TÍTULO: "Seeing a country with your own eyes": The impact of immersion experiences in language travel
AUTORES: Carvalho, Ines; Ramires, A. ; Gama, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 32
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
8
TÍTULO: DIRECTIONS FOR MANAGEMENT IN SMALL AND MEDIUM HOTELS AND RESTAURANTS COMPANIES
AUTORES: Ana LUCAS; Ramires, A. ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: GeoJournal of Tourism and Geosites, VOLUME: 40, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 2
9
TÍTULO: Hashtags - A Keystone of Instagram in the Hotel Digital Strategy. An Iberian Case Study
AUTORES: Almeida, S; Ramires, A. ; Marinho, J;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF QUALITY ASSURANCE IN HOSPITALITY & TOURISM, VOLUME: 24, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
10
TÍTULO: THE UNITED NATIONS SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOAL OF SMES FINANCING: DOES FINANCIAL RATIOS ANALYSIS HELP?
AUTORES: Ana Lucas; Ramires, A. ; Daniela Monteiro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN22 Proceedings
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