1
TÍTULO: Enhancing Classroom Dynamics: Exploring the Synergy of Social Marketing, Neuromarketing, and Artificial Intelligence
AUTORES: Martins, O ; Costa, P; Coelho, S;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 4th International Conference in Information Technology and Education, ICITED 2024 in Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 859 LNNS
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2
TÍTULO: DIGITAL TOOLS IN ACTIVE LEARNING ACTIVITIES: MOTIVATING AND ENGAGING HIGHER EDUCATION STUDENTS
AUTORES: Ana Sofia Coelho; Raquel Pires; Oliva Martins ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
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3
TÍTULO: Does it bug you eating bugs? The emotions of anthropoentomophagy
AUTORES: Ferreira, Andreia C. B.; Rodrigues, Ricardo Gouveia; Gouveia, Ana R.; Martins, Oliva M. D. ; Ferreira, Hugo; Pereira, Joao Alfredo; Duarte, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BRITISH FOOD JOURNAL, VOLUME: 126, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Education for Sustainable Development: What Matters?  Full Text
AUTORES: Bucea Manea Tonis, Rocsana; Paun, Dan Gheorghe; Martins, Oliva M. D. ; Santos, Artur J.; Urdes, Laura;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: INVOLVEMENT, CONCENTRATION, AND MOTIVATION USING ACTIVE LEARNING ACTIVITIES ON GENERATION Z
AUTORES: Ana Sofia Coelho; José Costa; Oliva Martins ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
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6
TÍTULO: Artificial Intelligence and the Evolution of Finance: Opportunities, Challenges and Ethical Considerations
AUTORES: Marko Ranković; Elena Gurgu; Oliva M.D Martins ; Milan Vukasović;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: EdTech Journal, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 2 Handle
7
TÍTULO: Causa versus efeito. Do que se trata?
AUTORES: Oliva Martins ; Henrique Marques; Ana Marques; Ana Coelho;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Metodologias e Aprendizado, VOLUME: 6
INDEXADO EM: CrossRef Handle
8
TÍTULO: DA LICENCIATURA AO MESTRADO: AS INFLUÊNCIAS NA TOMADA DE DECISÃO DOS ESTUDANTES DE MARKETING E COMUNICAÇÃO NO POLITÉCNICO DA GUARDA, PORTUGAL.
AUTORES: Henrique Marques; Oliva Martins ; Carlos Canelas;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Egitania Sciencia
INDEXADO EM: CrossRef Handle
9
TÍTULO: Nudging Consumer Behavior with Social Marketing in Portugal: Can Perception Have an Influence over Trying Insect-Based Food?  Full Text
AUTORES: Rocsana Bucea-Manea-Țoniș; Oliva M D Martins ; Laura Urdeș; Ana Sofia Coelho; Violeta-Elena Simion;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Insects, VOLUME: 14, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: CrossRef: 2
10
TÍTULO: Understanding the uptake of diagnostics for sustainable gastrointestinal nematode control by European dairy cattle farmers: a multi-country cross-sectional study
AUTORES: Fiona Vande Velde; Lisbeth Hektoen; Claire J. Phythian; Laura Rinaldi; Antonio Bosco; Barbara Hinney; Martin Gehringer; Christina Strube; Katharina May; Gabriela Knubben Schweizer; Oliva M.D. Martins ; Teresa L. Mateus; Violeta-Elena Simion; Johannes Charlier; David J. Bartley; Edwin Claerebout;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Parasite, VOLUME: 30
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