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Júlia Fragoso da Fonseca
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R-002-2XM
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All
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Todos os Tipos de Documentos
Article (3)
Book Chapter (1)
Proceedings Paper (1)
Year Start - End:
2013
2014
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2013
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Ano Asc
Cit. WOS Dsc
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Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 5
1
TÃTULO:
Active Learning Innovation in Tourism and Hospitality. The Co-Creation Process in Hospitality Services
AUTORES:
Celia Rafael;
Júlia Fonseca
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
Advances in Higher Education and Professional Development - The Impact of HEIs on Regional Development
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
2
TÃTULO:
USING ACTIVE LEARNING STRATEGIES IN HIGHER EDUCATION TO CO-CREATE VALUE FOR TOURISM COMPANIES
AUTORES:
Célia Rafael;
Júlia Fonseca
; Ana Pires;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
ICERI Proceedings - ICERI2023 Proceedings
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
3
TÃTULO:
Descriptive Analysis of the Recent Advances of Film-Induced Tourism: Identification of Strengths, Gaps and Opportunities
AUTORES:
Nunes, S; del Moral Agundez, A;
da Fonseca, JF
; Chemli, S; Seo, KJ;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
Academica Turistica,
VOLUME:
15,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
4
TÃTULO:
The importance of film-induced tourism as a motivational influence on travel decisions: analysis of push and pull factors from the perspective of Portuguese consumers
AUTORES:
Samiha Chemli; Kang Jin Seo; Sara Nunes; Abdulmenaf Sejdini; Alejandro Del Moral Agúndez;
Julia Fragoso Da Fonseca
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
International Journal of Tourism Policy,
VOLUME:
12,
NÚMERO:
4
INDEXADO EM:
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
5
TÃTULO:
Impacts of positive images of tourism destination exhibited in a film or TV production on its brand equity: the case of Portuguese consumers’ perspective
AUTORES:
Sara Nunes; Alejandro del Moral Agúndez;
Julia Fragoso da Fonseca
; Samiha Chemli;
PUBLICAÇÃO:
2020
,
FONTE:
Transnational Marketing Journal,
VOLUME:
8,
NÚMERO:
2
INDEXADO EM:
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
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