1
TÍTULO: CURRICULUM-BASED MEASUREMENT WITHIN INCLUSIVE SCHOOL: TECHNICAL ADEQUACY OF MAZE PROBES FOR SCREENING STUDENTS AT RISK FOR DYSLEXIA
AUTORES: Paula Marisa F Fortunato Vaz; Ana Paula L Loucao Martins;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 15
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Screening Portuguese students at risk for dyslexia with curriculum-based measurement-Maze
AUTORES: Paula M F Vaz; Ana P L Martins;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: British Dyslexia Association 11th International Conference 2018
INDEXADO EM: Handle
4
TÍTULO: Students' choices in writing: using ICT combined with self-regulated strategy
AUTORES: Catarina L Araújo; António J Osório; Ana P L Martins;
PUBLICAÇÃO: 2017
INDEXADO EM: Handle
6
TÍTULO: Perceções das práticas dos professores em sala de aula
AUTORES: Catarina L Araújo; Ana P L Martins; António J Osório;
PUBLICAÇÃO: 2017
INDEXADO EM: Handle
7
TÍTULO: EVIDENCE MAZE IN THE TRIAGE OF RISK IN READING  Full Text
AUTORES: Paula Marisa F Fortunato Vaz; Ana Paula L Loucao Martins; Luis de Miranda Correia;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH IN SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: Reading curriculum-based measurement: screening Portuguese students at risk for dyslexia
AUTORES: Paula M F Vaz; Ana P L Martins;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Dyslexia Association Reading, Literacy & Learning Conference
INDEXADO EM: Handle
9
TÍTULO: Modelo de atendimento à diversidade: sua operacionalização no apoio ao processo de inclusão escolar
AUTORES: Andréa Tonini; Luís A M Correia; Ana P L Martins;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM: Handle
10
TÍTULO: O modelo de resposta à intervenção na prevenção e no apoio aos problemas na leitura
AUTORES: Paula M F Vaz; Ana P L Martins; Luís A M Correia;
PUBLICAÇÃO: 2016
INDEXADO EM: Handle
Página 1 de 2. Total de resultados: 14.