1
TÍTULO: Influencer Marketing: Social Profile Classification for Digital Influencers in Brazilian Agribusiness
AUTORES: Cristiano Mineiro Branco de Araujo; Ana Isabel Damião de Serpa Arruda Moniz ; Suzana Nunes Caldeira; Osvaldo Dias Lopes Silva;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 4th International Conference in Information Technology and Education, ICITED 2024 in Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 859 LNNS
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TÍTULO: Impulsivity in Live Shopping: How Envy, Happiness, and Hedonic Consumption Influence Gen Z Purchases  Full Text
AUTORES: Pacheco, Daniel Costa; Moniz, Ana Isabel de Damiao de Serpa Arruda; da Silva, Osvaldo da Dias Lopes; Caldeira, Suzana Nunes; Bigne, Enrique;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 5
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TÍTULO: Senior Tourists in the Azores: A Cluster Segmentation Analysis by Activities Experienced in the Destination
AUTORES: Teresa Medeiros; Osvaldo Dias Lopes Da Silva; Joaquim Ferreira; Carlos Santos;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems, ICOTTS 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 442 SIST
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4
TÍTULO: Senior Woman Tourists’ Characteristics and Concerns
AUTORES: Osvaldo Dias Lopes Da Silva; Licínio Tomás; Teresa Medeiros; Ana Isabel Moniz;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems, ICOTTS 2024 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 442 SIST
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5
TÍTULO: SENIORS BOOK TRAVEL ONLINE A Profile Study
AUTORES: Ana Isabel Moniz ; Teresa Medeiros; Osvaldo Silva; José Mendes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Bridging Tourism Theory and Practice, VOLUME: 14
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TÍTULO: Online Shopping Experience: The Case of Zara
AUTORES: Sara Nunes; Ana Moniz ; Osvaldo Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Information Technology and Systems, ICITS 2024 in Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 933 LNNS
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7
TÍTULO: Building an Irresistible Shopping Experience: The Power of Personality, Subjective Well-Being and Parasocial Relationships on the Online Impulse Buying Tendency
AUTORES: Pacheco, Daniel Costa; de Serpa Arruda Moniz, Ana Isabel Damiao; Caldeira, Suzana Nunes; Lopes da Silva, Osvaldo Dias;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems (ICOTTS) in ADVANCES IN TOURISM, TECHNOLOGY AND SYSTEMS, VOL 1, ICOTTS 2023, VOLUME: 383
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TÍTULO: Turismo de saúde e bem-estar nos Açores: Caso de turistas seniores
AUTORES: José Mendes; Osvaldo Silva; Teresa Medeiros;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: PASOS. Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, VOLUME: 22, NÚMERO: 4
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TÍTULO: UNIVERSITY STUDENTS’ PERCEPTIONS OF CHATGPT: FACTORS THAT AFFECT THEIR BEHAVIOURAL INTENTION, USAGE AND UTILITY PERCEIVED
AUTORES: Osvaldo Silva; Jerónimo Nunes; Áurea Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ICERI Proceedings - ICERI2024 Proceedings, VOLUME: 1
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