Patricia Alexandra Pacheco de Sa
AuthID: R-000-E08
1
TÃTULO:  Enhancing Teacher Competences in Education for Sustainable Development (ESD): A Value-Oriented Framework
AUTORES: Raquel Lenziardi; Mirian Picinini Méxas; Margarida Lucas; Patrícia Sá;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of Teacher Education for Sustainability, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
AUTORES: Raquel Lenziardi; Mirian Picinini Méxas; Margarida Lucas; Patrícia Sá;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of Teacher Education for Sustainability, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
2
TÃTULO:  O POTENCIAL DO DBR PARA O DESENVOLVIMENTO DE RECURSOS EDUCATIVOS DIGITAIS DE EDUCAÇÃO PARA SUSTENTABILIDADE
AUTORES: Patrícia Sá; Ana V. Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: New Trends in Qualitative Research, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
AUTORES: Patrícia Sá; Ana V. Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: New Trends in Qualitative Research, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
3
TÃTULO:  In-Service Teacher Education Program through an Educational Design Research Approach in the Framework of the 2030 Agenda
AUTORES: Patrícia João; Maria Helena Henriques; Ana Rodrigues; Patrícia Sá;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Education Sciences, VOLUME: 13, NÚMERO: 6
AUTORES: Patrícia João; Maria Helena Henriques; Ana Rodrigues; Patrícia Sá;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Education Sciences, VOLUME: 13, NÚMERO: 6
4
TÃTULO:  Sustainability at Play: Educational Design Research for the Development of a Digital Educational Resource for Primary Education
AUTORES: Patrícia Sá; Patrícia Christine Silva; Joana Peixinho; Ana Figueiras; Ana Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Social Sciences, VOLUME: 12, NÚMERO: 7
AUTORES: Patrícia Sá; Patrícia Christine Silva; Joana Peixinho; Ana Figueiras; Ana Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Social Sciences, VOLUME: 12, NÚMERO: 7
5
TÃTULO:  Sustainability Competencies in Higher Education Research: An Analysis of Doctoral Theses in Portugal
AUTORES: Sa, Patricia; Lourenco, Monica; Carlos, Vania;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
AUTORES: Sa, Patricia; Lourenco, Monica; Carlos, Vania;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:  WOS
 WOS
 WOS
 WOS6
TÃTULO:  Sustainability Competencies in Higher Education Research: An Analysis of Doctoral Theses in Portugal
AUTORES: Sá, P; Lourenço, M; Carlos, V;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
AUTORES: Sá, P; Lourenço, M; Carlos, V;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, VOLUME: 12, NÚMERO: 4
7
TÃTULO:  Sustainable Development in Basic Education Sciences in Portugal—Perspective of Official Curriculum Documents  Full Text
AUTORES: João, P; Sá, P; Henriques, MH; Rodrigues, AV;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 14, NÚMERO: 9
AUTORES: João, P; Sá, P; Henriques, MH; Rodrigues, AV;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 14, NÚMERO: 9
8
TÃTULO:  PRESENTATION OF THE THEMED ISSUE RESEARCH IN EDUCATION: APPROACHES IN PORTUGAL AND BRAZIL
AUTORES: Crusoe, NMD; Sa, P;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 48
AUTORES: Crusoe, NMD; Sa, P;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 48
INDEXADO EM:  WOS
 WOS
 WOS
 WOS9
TÃTULO:  COMPETENCES FOR EDUCATION FOR SUSTAINABILITY: ANALYSIS OF EDUCATIONAL POLICY DOCUMENTS IN PORTUGAL
AUTORES: Sa, P; Andrade, AI ; Machado, J; Sa, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 48
AUTORES: Sa, P; Andrade, AI ; Machado, J; Sa, C;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA PRAXIS EDUCACIONAL, VOLUME: 17, NÚMERO: 48
10
TÃTULO:  Apresentação do dossiê temático  Pesquisa em educação: abordagens em Portugal e Brasil
AUTORES: Nilma Margarida de Castro Crusoé; Patricia Sá;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Práxis Educacional, VOLUME: 17, NÚMERO: 48
AUTORES: Nilma Margarida de Castro Crusoé; Patricia Sá;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Práxis Educacional, VOLUME: 17, NÚMERO: 48
 
  
  
 