1
TÍTULO: Mobilizing a Network of Competencies to Fulfill the Purpose and Achieve Impact: The Portuguese Case of Mezze for the Integration of Refugees
AUTORES: Matos, Pedro Verga; Jeronimo, Helena Mateus; Henriques, Paulo Lopes ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: HUMAN SERVICE ORGANIZATIONS MANAGEMENT LEADERSHIP & GOVERNANCE
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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2
TÍTULO: The relationship between time pressure, ethical culture and audit quality
AUTORES: Samagaio, Antonio; Francisco, Paulo Morais; Felicio, Teresa; Verga Matos, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: MANAGEMENT DECISION
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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3
TÍTULO: Determinants of the performance of BRICS firms after the 2008 crisis  Full Text
AUTORES: Alexandre Teixeira Dias; Sebastião Nunes Rocha de Souza; Marcos Antônio De Camargos; Daniel Pereira Alves de Abreu; Pedro Verga Matos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Brasileira de Economia de Empresas, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
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4
TÍTULO: CSR by Regulators: The Case of Sustainable Villages for Development (SV4D) in Mozambique
AUTORES: Pedro Verga Matos; Paulo Almeida Gonçalves; Nadine Chorão;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Comparative CSR and Sustainability: New Accounting for Social Consequences
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Measuring highway efficiency by a DEA approach and the Malmquist index  Full Text
AUTORES: Joaquim Sarmento; Luc Renneboog; Pedro Verga Matos;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TRANSPORT AND INFRASTRUCTURE RESEARCH, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Is It Worth Adding a Celebrity? The Importance of Brand Familiarity and Celebrity-Product Congruency Across NBs and PLs
AUTORES: do Vale, RC; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 4th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL) in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
INDEXADO EM: WOS CrossRef
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7
TÍTULO: The Impact of Private Labels on Different Stages of Store Loyalty: An Empirical Study
AUTORES: do Vale, RC ; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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8
TÍTULO: Explaining National Brands and Private Labels Price Differentials: A Theoretical Model
AUTORES: Matos, PV; do Vale, RC ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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9
TÍTULO: Short-termism in Euronext Lisbon : an empirical analysis
AUTORES: Pedro V Matos; Miguel Coelho;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: European Journal of Management Studies, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Handle
10
TÍTULO: The Market Power of Private Labels- Retailer’s Brand and Industry Effect
AUTORES: Matos, PV; do Vale, RC ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
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