Pedro Luís Pereira Verga Matos
AuthID: R-000-ETY
1
TÃTULO: Mobilizing a Network of Competencies to Fulfill the Purpose and Achieve Impact: The Portuguese Case of Mezze for the Integration of Refugees
AUTORES: Matos, Pedro Verga; Jeronimo, Helena Mateus; Henriques, Paulo Lopes ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: HUMAN SERVICE ORGANIZATIONS MANAGEMENT LEADERSHIP & GOVERNANCE
AUTORES: Matos, Pedro Verga; Jeronimo, Helena Mateus; Henriques, Paulo Lopes ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: HUMAN SERVICE ORGANIZATIONS MANAGEMENT LEADERSHIP & GOVERNANCE
2
TÃTULO: The relationship between time pressure, ethical culture and audit quality
AUTORES: Samagaio, Antonio; Francisco, Paulo Morais; Felicio, Teresa; Verga Matos, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: MANAGEMENT DECISION
AUTORES: Samagaio, Antonio; Francisco, Paulo Morais; Felicio, Teresa; Verga Matos, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: MANAGEMENT DECISION
3
TÃTULO: Determinants of the performance of BRICS firms after the 2008 crisis Full Text
AUTORES: Alexandre Teixeira Dias; Sebastião Nunes Rocha de Souza; Marcos Antônio De Camargos; Daniel Pereira Alves de Abreu; Pedro Verga Matos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Brasileira de Economia de Empresas, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
AUTORES: Alexandre Teixeira Dias; Sebastião Nunes Rocha de Souza; Marcos Antônio De Camargos; Daniel Pereira Alves de Abreu; Pedro Verga Matos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Revista Brasileira de Economia de Empresas, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: CSR by Regulators: The Case of Sustainable Villages for Development (SV4D) in Mozambique
AUTORES: Pedro Verga Matos; Paulo Almeida Gonçalves; Nadine Chorão;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Comparative CSR and Sustainability: New Accounting for Social Consequences
AUTORES: Pedro Verga Matos; Paulo Almeida Gonçalves; Nadine Chorão;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Comparative CSR and Sustainability: New Accounting for Social Consequences
INDEXADO EM:
Scopus

5
TÃTULO: Measuring highway efficiency by a DEA approach and the Malmquist index Full Text
AUTORES: Joaquim Sarmento; Luc Renneboog; Pedro Verga Matos;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TRANSPORT AND INFRASTRUCTURE RESEARCH, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
AUTORES: Joaquim Sarmento; Luc Renneboog; Pedro Verga Matos;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TRANSPORT AND INFRASTRUCTURE RESEARCH, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
WOS

6
TÃTULO: Is It Worth Adding a Celebrity? The Importance of Brand Familiarity and Celebrity-Product Congruency Across NBs and PLs
AUTORES: do Vale, RC; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 4th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL) in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
AUTORES: do Vale, RC; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 4th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL) in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
7
TÃTULO: The Impact of Private Labels on Different Stages of Store Loyalty: An Empirical Study
AUTORES: do Vale, RC ; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
AUTORES: do Vale, RC ; Matos, PV;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
8
TÃTULO: Explaining National Brands and Private Labels Price Differentials: A Theoretical Model
AUTORES: Matos, PV; do Vale, RC ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
AUTORES: Matos, PV; do Vale, RC ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Advances in National Brand and Private Label Marketing in ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
9
TÃTULO: Short-termism in Euronext Lisbon : an empirical analysis
AUTORES: Pedro V Matos; Miguel Coelho;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: European Journal of Management Studies, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
AUTORES: Pedro V Matos; Miguel Coelho;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: European Journal of Management Studies, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Handle

10
TÃTULO: The Market Power of Private Labels- Retailer’s Brand and Industry Effect
AUTORES: Matos, PV; do Vale, RC ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
AUTORES: Matos, PV; do Vale, RC ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science