Vitor Duarte Teodoro
AuthID: R-000-HN9
1
TÃTULO: PISA in media discourse: Prominence, tone, voices and meanings
AUTORES: Carita, A; Lopo, TT; Teodoro, VD;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Critical Perspectives on PISA as a Means of Global Governance: Risks, Limitations, and Humanistic Alternatives
AUTORES: Carita, A; Lopo, TT; Teodoro, VD;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Critical Perspectives on PISA as a Means of Global Governance: Risks, Limitations, and Humanistic Alternatives
INDEXADO EM:
Scopus

NO MEU:
ORCID

2
TÃTULO: Testing PISA tests: A study about how secondary and college students answer Pisa items in mathematics and science
AUTORES: Teodoro, VD; Rosa, V; Maia, JS; Mascarenhas, D;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Critical Perspectives on PISA as a Means of Global Governance: Risks, Limitations, and Humanistic Alternatives
AUTORES: Teodoro, VD; Rosa, V; Maia, JS; Mascarenhas, D;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Critical Perspectives on PISA as a Means of Global Governance: Risks, Limitations, and Humanistic Alternatives
INDEXADO EM:
Scopus

NO MEU:
ORCID

3
TÃTULO: Nota Introdutória Full Text
AUTORES: Elsa Estrela; Vítor Rosa; Vítor Duarte Teodoro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Lusofona de Educacao, VOLUME: 56, NÚMERO: 56
AUTORES: Elsa Estrela; Vítor Rosa; Vítor Duarte Teodoro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Lusofona de Educacao, VOLUME: 56, NÚMERO: 56
4
TÃTULO: How PISA is present in the scientific production: A bibliometric review
AUTORES: Carlos Décio Cordeiro; Vítor Duarte Teodoro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Critical Perspectives on PISA as a Means of Global Governance: Risks, Limitations, and Humanistic Alternatives
AUTORES: Carlos Décio Cordeiro; Vítor Duarte Teodoro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Critical Perspectives on PISA as a Means of Global Governance: Risks, Limitations, and Humanistic Alternatives
INDEXADO EM:
Scopus

NO MEU:
ORCID

5
TÃTULO: Nota introdutória Full Text
AUTORES: Teodoro, V; Fonseca, M. ; Carvalho, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Revista Lusofona de Educacao, VOLUME: 45, NÚMERO: 45
AUTORES: Teodoro, V; Fonseca, M. ; Carvalho, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Revista Lusofona de Educacao, VOLUME: 45, NÚMERO: 45
6
TÃTULO: Promover o ensino experimental das Ciências recorrendo ao questionamento investigativo
AUTORES: Maria Cristina Costa; António Manuel Domingos; Vítor Duarte Teodoro;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Revista de Ensino de Ciências e Matemática, VOLUME: 9, NÚMERO: 5
AUTORES: Maria Cristina Costa; António Manuel Domingos; Vítor Duarte Teodoro;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Revista de Ensino de Ciências e Matemática, VOLUME: 9, NÚMERO: 5
7
TÃTULO: Introductory Note Full Text
AUTORES: Rui Gomes Neves; Vítor Duarte Teodoro; João Pedro Soares Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Revista Lusofona de Educacao, NÚMERO: 25
AUTORES: Rui Gomes Neves; Vítor Duarte Teodoro; João Pedro Soares Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Revista Lusofona de Educacao, NÚMERO: 25
INDEXADO EM:
Scopus

NO MEU:
ORCID

8
TÃTULO: Modellus: Learning Physics with Mathematical Modelling
AUTORES: Vítor Teodoro;
PUBLICAÇÃO: 2002
AUTORES: Vítor Teodoro;
PUBLICAÇÃO: 2002
INDEXADO EM:
Handle

9
TÃTULO: Using DDBG to support testing and high-level debugging interfaces
AUTORES: Cunha, JC ; Lourenco, J ; Duarte, V;
PUBLICAÇÃO: 1998, FONTE: COMPUTERS AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE, VOLUME: 17, NÚMERO: 5
AUTORES: Cunha, JC ; Lourenco, J ; Duarte, V;
PUBLICAÇÃO: 1998, FONTE: COMPUTERS AND ARTIFICIAL INTELLIGENCE, VOLUME: 17, NÚMERO: 5
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
DBLP


