1
TÍTULO: Emotional intelligence and employee creativity in high-tech firms  Full Text
AUTORES: dos Santos, Maria do Ceu Colaco; Coelho, Filipe; Sousa, Carlos M. P.; Evanschitzky, Heiner;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INNOVATION-ORGANIZATION & MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Hit the Road, Cart: A Study on Affect and Online Shopping Cart Abandonment  Full Text
AUTORES: Silva, Pedro; Fortes, Nuno; Bairrada, Cristela; Coelho, Filipe;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Adaptation and preliminary validation of the Montgomery-Åsberg Depression Rating Scale (MADRS) using the Structured Interview Guide (SIGMA) for European Portuguese
AUTORES: Guiomar, Raquel; Samarra, Sara; Rodrigues, Mariana; Martins, Andreia Saraiva; Martins, Vera; Jesus, Mariana; Fernandes, Filipe; Alves, Ines; Silva, Tania; Avila, Ana Ganho;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PSYCHOLOGICA, VOLUME: 66, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: PERSONALITY AND THE CREATIVITY OF FRONTLINE SERVICE EMPLOYEES: EXPLORING QUADRATIC AND MODERATING EFFECTS
AUTORES: Carlos M P Sousa; Filipe Coelho; Cristiana Lages;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 16th Biennial World Marketing Congress on Looking Forward, Looking Back - Drawing on the Past to Shape the Future of Marketing in LOOKING FORWARD, LOOKING BACK: DRAWING ON THE PAST TO SHAPE THE FUTURE OF MARKETING
INDEXADO EM: WOS