1
TÍTULO: Sustainable Consumption Intentions Among Portuguese University Students: A Multidimensional Perspective  Full Text
AUTORES: António Cardoso; Amândio Silva; Manuel Sousa Pereira ; Jorge Figueiredo; Isabel Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Sustainability, VOLUME: 17, NÚMERO: 17
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Emotional Management and the Happiness of Talents in Organizations: A Quantitative Study
AUTORES: Manuel Sousa Pereira ; Cardoso, A; D'Orey, F; Cairrao, A ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 17th European Conference on Management, Leadership and Governance (ECMLG) in PROCEEDINGS OF THE 17TH EUROPEAN CONFERENCE ON MANAGEMENT, LEADERSHIP AND GOVERNANCE (ECMLG 2021)
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: The influences of dashboards on agribusiness companies listed by Forbes magazine  Full Text
AUTORES: Presline Blum da Silva; Antonio Cardoso; Jusceliany Rodrigues L Leonel Correa;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: CUSTOS E AGRONEGOCIO ON LINE, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: O papel do jingle em anúncios publicitários televisivos destinados a crianças
AUTORES: Liliana Duarte; António Cardoso;
PUBLICAÇÃO: 2011
INDEXADO EM: Handle
6
TÍTULO: Atitude dos consumidores relativamente à marca dos distribuidores
AUTORES: António Cardoso; Paula Neves;
PUBLICAÇÃO: 2008
INDEXADO EM: Handle
7
TÍTULO: O "peso da moda": a relação e o envolvimento das mulheres obesas com o vestuário e a moda
AUTORES: António Cardoso; Tatiana A T Costa;
PUBLICAÇÃO: 2007
INDEXADO EM: Handle