Maria Helena Silva de Sousa Martinho
AuthID: R-000-M3Q
1
TÃTULO: Editorial
AUTORES: Íris Susana Pires Pereira; Maria Helena Martinho; Maria João Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 36, NÚMERO: 2
AUTORES: Íris Susana Pires Pereira; Maria Helena Martinho; Maria João Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 36, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: Editorial
AUTORES: Íris Susana Pires Pereira; Maria Helena Martinho; Maria João Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
AUTORES: Íris Susana Pires Pereira; Maria Helena Martinho; Maria João Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Editorial
AUTORES: José António Fernandes; Maria Helena Martinho; Íris Susana Pires Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 35, NÚMERO: 1
AUTORES: José António Fernandes; Maria Helena Martinho; Íris Susana Pires Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 35, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: Editorial
AUTORES: Maria Helena Martinho; Íris Susana Pires Pereira; José António Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 35, NÚMERO: 2
AUTORES: Maria Helena Martinho; Íris Susana Pires Pereira; José António Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Portuguesa de Educação, VOLUME: 35, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Mathematics for Portuguese students with hearing impairment: an exploratory study of mathematical terms/concepts used in inclusive schools
AUTORES: João P Saraiva; Isabel Almendra; Anabela Cruz Santos; Maria H Martinho;
PUBLICAÇÃO: 2021
AUTORES: João P Saraiva; Isabel Almendra; Anabela Cruz Santos; Maria H Martinho;
PUBLICAÇÃO: 2021
INDEXADO EM:
Handle

6
TÃTULO: Editorial
AUTORES: Maria Helena Martinho; Íris Susana Pires Pereira; José António Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 34, NÚMERO: 1
AUTORES: Maria Helena Martinho; Íris Susana Pires Pereira; José António Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Revista Portuguesa de Educacao, VOLUME: 34, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: Challenges faced by students with hearing impairment: Who use Portuguese Sign Language in mathematics classes
AUTORES: Joana Tinoco; Maria H Martinho; Anabela Cruz Santos;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: Joana Tinoco; Maria H Martinho; Anabela Cruz Santos;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM:
Handle

8
TÃTULO: Investigating prospective science and mathematics teachers’ meanings for and representations of functions: an international study
AUTORES: Elizabeth Oldham; Floriano Viseu; Maria H Martinho; Rook Doggen; Elsa Price; Laurinda Leite;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: Elizabeth Oldham; Floriano Viseu; Maria H Martinho; Rook Doggen; Elsa Price; Laurinda Leite;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM:
Handle

NO MEU:
ORCID

9
TÃTULO: A problem-solving experience: The teacher’s perspective
AUTORES: Letícia G B Martins; Maria H Martinho;
PUBLICAÇÃO: 2020
AUTORES: Letícia G B Martins; Maria H Martinho;
PUBLICAÇÃO: 2020
INDEXADO EM:
Handle

10
TÃTULO: Investigações matemáticas com números: experiência com alunos do 2.º ano do ensino básico. Mathematical investigations with numbers: experience with students of the 2nd year of Basic Education
AUTORES: Cidália P F Silva; Maria H Martinho;
PUBLICAÇÃO: 2017
AUTORES: Cidália P F Silva; Maria H Martinho;
PUBLICAÇÃO: 2017
INDEXADO EM:
Handle
