Anabela Leal de Barros
AuthID: R-000-MEA
1
TÃTULO: Edição e estudo de outros lemas e equivalentes relativos à figura do mandarim num dicionário manuscrito de português-chinês do século XVIII
AUTORES: Anabela Leal Barros; Ana Ng Cen; Xiao Wang;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Diacrítica, VOLUME: 39, NÚMERO: 1
AUTORES: Anabela Leal Barros; Ana Ng Cen; Xiao Wang;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Diacrítica, VOLUME: 39, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: A figura do mandarim num dicionário manuscrito de português-chinês do século XVIII
AUTORES: Anabela Leal Barros; Ana Ng Cen; Xiao Wang;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Diacrítica, VOLUME: 38, NÚMERO: 1
AUTORES: Anabela Leal Barros; Ana Ng Cen; Xiao Wang;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Diacrítica, VOLUME: 38, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: ANNOTATING UNSTRUCTURED TEXTS FOR ENHANCING SEMANTIC ANALYSIS PROCESSES
AUTORES: Fraga, Tiago; Belo, Orlando; Barros, Anabela;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: IADIS-INTERNATIONAL JOURNAL ON COMPUTER SCIENCE AND INFORMATION SYSTEMS, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
AUTORES: Fraga, Tiago; Belo, Orlando; Barros, Anabela;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: IADIS-INTERNATIONAL JOURNAL ON COMPUTER SCIENCE AND INFORMATION SYSTEMS, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: USING A DOCUMENT STORE FOR TEACHING AND RESEARCHING A CORPUS OF DICTIONARIES AND GRAMMARS OF CHINESE AND PORTUGUESE LANGUAGES
AUTORES: Anabela Barros; Miguel Guimaraes; Orlando Belo;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN16: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
AUTORES: Anabela Barros; Miguel Guimaraes; Orlando Belo;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN16: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM:
WOS
