1
TÍTULO: I (brand) love you: Why consumers fall in love with brands and how they express their love
AUTORES: Alexandre Duarte; Patrícia Dias;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Strategic Brand Management in the Age of AI and Disruption
INDEXADO EM: Scopus
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2
TÍTULO: I (Brand) Love You. Why Consumers Fall in Love With Brands and How They Express Their Love
AUTORES: Alexandre Duarte; Patrícia Dias;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Strategic Brand Management in the Age of AI and Disruption
INDEXADO EM: CrossRef
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3
TÍTULO: The influence of YouTubers on children (8-12 years old): current issues and brands [La influencia de los youtubers en los niños (8-12 años): actualidad y marcas]
AUTORES: Pinto, B; Duarte, A; Dias, P;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Doxa Comunicacion, VOLUME: 2023, NÚMERO: 36
INDEXADO EM: Scopus
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4
TÍTULO: Growing out of overconnection: The process of dis/connecting among Norwegian and Portuguese teenagers
AUTORES: Jorge, Ana; Agai, Mehri; Dias, Patricia; Martinho, Leonor Cunha Vaz;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: NEW MEDIA & SOCIETY
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
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5
TÍTULO: Digital wellbeing in the workplace environment: Definition, dimensions, strategies, and best practices
AUTORES: Alexandre Duarte; Patrícia Dias;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Perspectives on Workplace Communication and Well-Being in Hybrid Work Environments
INDEXADO EM: Scopus
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6
TÍTULO: Preface: Workplace communication in hybrid environments
AUTORES: Alexandre Duarte; Patrícia Dias; Teresa Ruão; José Gabriel Andrade;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Perspectives on Workplace Communication and Well-Being in Hybrid Work Environments
INDEXADO EM: Scopus
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7
TÍTULO: Perspectives on workplace communication and well-being in hybrid work environments
AUTORES: Alexandre Duarte; Patrícia Dias; Teresa Ruão; José Gabriel Andrade;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Perspectives on Workplace Communication and Well-Being in Hybrid Work Environments
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1 Openlibrary
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8
TÍTULO: How to become a social brand
AUTORES: Patrícia Dias;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Social Brand Management in a Post Covid-19 Era
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Social Brand Management in a Post Covid-19 Era
AUTORES: Patrícia Dias; Alexandre Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Social Brand Management in a Post Covid-19 Era
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Openlibrary
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10
TÍTULO: The Digital Practices of Portuguese Children (6-18) during Covid-19 Lockdown
AUTORES: Patrícia Dias; Rita Brito;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Observatorio, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
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