1
TÍTULO: Telework During and After COVID-19: The Role of FSSB and Boundary Management in Teleworkers' Well-Being  Full Text
AUTORES: Carvalho, Vania Sofia; Estreder, Yolanda; Chambel, Maria Jose; Castanheira, Filipa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: STRESS AND HEALTH, VOLUME: 41, NÚMERO: 1
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2
TÍTULO: Committed companies: Do they create happier, higher-performing employees?
AUTORES: Joana P Story; Filipa Castanheira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The Employee and the Post-Pandemic Workplace: Towards a New, Enlightened Working Environment
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3
TÍTULO: The role of reaction to feedback in the relationship between performance management, job satisfaction and the leader-member exchange (LMX)
AUTORES: Cesario, F; Rodrigues, A; Castanheira, F; Sabino, A;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS
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4
TÍTULO: Dealing with temporariness Generational effects on temporary agency workers' employment relationships
AUTORES: Filipa Sobral; Eddy S Ng; Filipa Castanheira; Maria Jose Chambel; Bas Koene;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PERSONNEL REVIEW, VOLUME: 49, NÚMERO: 2
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5
TÍTULO: How hybrid HR systems affect performance in call centers
AUTORES: Joana Story; Filipa Castanheira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PERSONNEL REVIEW
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6
TÍTULO: La Dirección de recursos humanos en los call centres: Desarrollo de un cuestionario
AUTORES: Catanheira, F; Chambel, MJ ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Revista de Psicologia del Trabajo y de las Organizaciones, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
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