1
TÍTULO: Emotional Intensity-based Success Prediction Model for Crowdfunded Campaigns  Full Text
AUTORES: Stefano Faralli; Steve Rittinghaus; Nima Samsami; Damiano Distante; Eugenio Rocha;
TYPE: Article, PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INFORMATION PROCESSING & MANAGEMENT, VOLUME: 58, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: ECIR 2020 workshops: assessing the impact of going online
AUTORES: Sérgio Nunes ; Suzanne Little; Sumit Bhatia; Ludovico Boratto; Guillaume Cabanac; Ricardo Campos; Francisco M Couto; Stefano Faralli; Ingo Frommholz; Adam Jatowt; Alípio Jorge ; Mirko Marras; Philipp Mayr; Giovanni Stilo;
TYPE: Article, PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SIGIR Forum, VOLUME: 54, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: DBLP
3
TÍTULO: Unrepeated WDM transmission systems based on advanced first-order and higher order raman-copumping technologies  Full Text
AUTORES: Stefano Faralli; Gabriele Bolognini; Maria Adelaide Andrade; Fabrizio Di Pasquale;
TYPE: Article, PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: JOURNAL OF LIGHTWAVE TECHNOLOGY, VOLUME: 25, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef