Ana Paula Rodrigues
AuthID: R-000-RFN
1
TÃTULO: Impact of spirituality, emotional intelligence and self-efficacy on the perception of the ability to provide care at the end of life; [Impacto da espiritualidade, da inteligência emocional e da autoeficácia sobre a perceção da capacidade de prestação de cuidados no final da vida]
AUTORES: Maria de Lurdes da Costa Martins; Ana Paula Rodrigues; Rui Miguel Barros Cunha Carvalho; Lília Marisa Gonçalves Marta; Sónia Margarida Miranda João;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Motricidade, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
AUTORES: Maria de Lurdes da Costa Martins; Ana Paula Rodrigues; Rui Miguel Barros Cunha Carvalho; Lília Marisa Gonçalves Marta; Sónia Margarida Miranda João;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Motricidade, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus

2
TÃTULO: Sustainable Tourism Development in Times of Pandemic: Correlational Analysis Applied to Residents of a Portuguese Historic Town
AUTORES: Vieira, Isabel; Alen Gonzalez, Elisa; Fernandes, Didiana; Rodrigues, Ana Paula;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF TOURISM SUSTAINABILITY AND WELL-BEING, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
AUTORES: Vieira, Isabel; Alen Gonzalez, Elisa; Fernandes, Didiana; Rodrigues, Ana Paula;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF TOURISM SUSTAINABILITY AND WELL-BEING, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: Sustainable Tourism Development in Times of Pandemic: Correlational Analysis Applied to Residents of a Portuguese Historic Town
AUTORES: Vieira, Isabel; Alen Gonzalez, Elisa; Fernandes, Didiana; Rodrigues, Ana Paula;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF TOURISM SUSTAINABILITY AND WELL-BEING, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
AUTORES: Vieira, Isabel; Alen Gonzalez, Elisa; Fernandes, Didiana; Rodrigues, Ana Paula;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF TOURISM SUSTAINABILITY AND WELL-BEING, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: Marketing, Entrepreneurship and Innovation in the Digital Era
AUTORES: Marco Lamas; Carlos Peixeira Marques; Ana Rodrigues; Loreto Fernandez; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 6
AUTORES: Marco Lamas; Carlos Peixeira Marques; Ana Rodrigues; Loreto Fernandez; Jorge Remondes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 6
INDEXADO EM:
WOS

5
TÃTULO: Employees' Perceptions of Internal Communication Processes and Communication Satisfaction in a Northern Portuguese Higher Education Institution
AUTORES: Ana Paula Rodrigues; Ana Cantante Cordeiro; Patricia Antonio; Carlos Pires; Rui Madeira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 6, NÚMERO: 10
AUTORES: Ana Paula Rodrigues; Ana Cantante Cordeiro; Patricia Antonio; Carlos Pires; Rui Madeira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 6, NÚMERO: 10
INDEXADO EM:
WOS

6
TÃTULO: The Value of Luxury: Social, individual and functional dimensions
AUTORES: Paula Rodrigues; Teresa Barros; Carlos Martins;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 4
AUTORES: Paula Rodrigues; Teresa Barros; Carlos Martins;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
WOS

7
TÃTULO: Small historic cities and their visitors: application to a historic city of North Portugal Full Text
AUTORES: Isabel Vieira; Ana Paula Rodrigues; Mario Sergio Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
AUTORES: Isabel Vieira; Ana Paula Rodrigues; Mario Sergio Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: PASOS-REVISTA DE TURISMO Y PATRIMONIO CULTURAL, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
WOS
