Marko Torkkeli
AuthID: R-000-SD6
1
TÃTULO: The Era of Digital Enablement: A Blessing or a Curse?
AUTORES: Anne-Laure Mention; Marko Torkkeli; JJ Pinto Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
AUTORES: Anne-Laure Mention; Marko Torkkeli; JJ Pinto Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 8, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: What makes for a good innovation management article?
AUTORES: Torkkeli, M; Mention, AL; Pinto Ferreira, JJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
AUTORES: Torkkeli, M; Mention, AL; Pinto Ferreira, JJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Journal of Innovation Management, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef


3
TÃTULO: Unfolding fifty shades of open innovation: Stimulating insights & foresights
AUTORES: Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Open Innovation: A Multifaceted Perspective, VOLUME: 1
AUTORES: Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Open Innovation: A Multifaceted Perspective, VOLUME: 1
INDEXADO EM:
Scopus

4
TÃTULO: Knowledge sourcing from customers in new financial service development
AUTORES: Dieter De Smet; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Journal of Technology Marketing, VOLUME: 11, NÚMERO: 2
AUTORES: Dieter De Smet; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Journal of Technology Marketing, VOLUME: 11, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Trust embeddedness within an open innovation mindset
AUTORES: Dimitrios G Salampasis; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Dimitrios G Salampasis; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business and Globalisation, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
6
TÃTULO: Inbound open innovation in financial services
AUTORES: Andrey Martovoy; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Journal of Technology Management and Innovation, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
AUTORES: Andrey Martovoy; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Journal of Technology Management and Innovation, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: Editorial
AUTORES: Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus

8
TÃTULO: Human resources management and open innovation adoption in the banking sector: A conceptual model
AUTORES: Dimitrios G Salampasis; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Dimitrios G Salampasis; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
9
TÃTULO: Alliances in the financial services sector-exploring its organisational learning mechanisms
AUTORES: Dieter De Smet; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Dieter De Smet; Anne Laure Mention; Marko Torkkeli;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Business Excellence, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef


10
TÃTULO: Innovation in footwear companies - does it pay off?
AUTORES: Cardoso, AFSP ; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of Engineering, Design and Technology, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
AUTORES: Cardoso, AFSP ; Torkkeli, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of Engineering, Design and Technology, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef

