1
TÍTULO: How to constrain value co-destruction and enhance competitive advantage in higher education: the role of value orientation  Full Text
AUTORES: Raposo Junior, Antonio Eliezer; Mainardes, Emerson Wagner; Alves, Helena Maria Batista;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Information technology capabilities: a bibliometric vision of the conceptual and intellectual structures and the past and future research directions
AUTORES: Marchiori, Danilo Magno; Rodrigues, Ricardo Jose de Ascensao Gouveia; Mainardes, Emerson Wagner; Popadiuk, Silvio;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: VINE JOURNAL OF INFORMATION AND KNOWLEDGE MANAGEMENT SYSTEMS
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3
TÍTULO: Antecedents of the faithful's loyalty  Full Text
AUTORES: Pereira, Lisiane Costa; Mainardes, Emerson Wagner; Cristo Andrade, Silveli;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: The Role of Human Capital on Enhancing Organizational Information Technology Capabilities: An Alternative Approach
AUTORES: Danilo Magno Marchiori; Ricardo Gouveia Rodrigues; Silvio Popadiuk; Emerson Wagner Mainardes;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Technology Management and Innovation, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Antecedents of the faithful's loyalty  Full Text
AUTORES: Pereira, Lisiane Costa; Mainardes, Emerson Wagner; Cristo Andrade, Silveli;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: The Influence of Culture on Entrepreneurship: Differences Between the Perceptions of Portuguese and Spanish Cultures
AUTORES: Motoki, PAS; Cristo Andrade, S; Motoki, FYS; Mainardes, EW;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: Consequences of customer experience quality on franchises and non-franchises models
AUTORES: Emerson Wagner Mainardes; Vinicius Costa A Amorim Gomes; Danilo Marchiori; Luis Eugenio Correa; Vinicius Guss;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT, VOLUME: 47, NÚMERO: 3
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8
TÍTULO: Dimensions of Internal Market Orientation Related to Job Satisfaction and Appreciation in Brazilian Healthcare Service
AUTORES: Alexandre dos Santos Cerqueira; Emerson Wagner Mainardes; Jaqueline Lopes B Baptista de Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF HEALTH MANAGEMENT, VOLUME: 20, NÚMERO: 3
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9
TÍTULO: Personal Factors Motivating that Motivate the Donation of Money and/or Goods Donation for Philanthropic Purposes
AUTORES: Rozelia Laurett; Emerson Wagner Mainardes;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: ADMINISTRACAO PUBLICA E GESTAO SOCIAL, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
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10
TÍTULO: Influences on the intention to buy organic food in an emerging market
AUTORES: Emerson Wagner Mainardes; Diana Von Borell de Araujo; Sarah Lasso; Daniel Modenesi Andrade;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING, VOLUME: 35, NÚMERO: 7
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