1
TÍTULO: Financing Social Entrepreneurship Franchising Approach
AUTORES: João M Carvalho; Sandra Marnoto; Célio A Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: NBM Berlim 2019 - Full Conference Proceedings
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2
TÍTULO: Social and psychological product value perceptions
AUTORES: João M Carvalho; Sandra Marnoto; Célio A Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: NBM Berlim 2019 - Full Conference Proceedings, NÚMERO: 1
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3
TÍTULO: Developing Entrepreneurship Skills in Children and Teenagers
AUTORES: Sandra Marnoto; João M S Carvalho;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Education for Entrepreneurship: International Journal of Education for Entrepreneurship, VOLUME: 6 (2)
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4
TÍTULO: The 8P Innovation & Differentiation Model
AUTORES: João M S Carvalho; Sandra Marnoto;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Education for Entrepreneurship: International Journal of Education for Entrepreneurship, VOLUME: 6 (2)
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5
TÍTULO: The diffusion of innovation in franchising: managing the exploration and exploitation paradox
AUTORES: Célio Sousa; Sandra Marnoto;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Studies of Organisational Management & Sustainability, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
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6
TÍTULO: SOCIAL REPRESENTATIONS: INTERNATIONAL STUDENTS IN PORTUGAL PERCEPTIONS OF THE HOST COUNTRY DEPENDING ON THEIR COUNTRY OF ORIGIN
AUTORES: Maria H Padrão; Inês Guerra; Sandra Marnoto; Reinaldo Padrão; Clementina Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Regional and Sectoral Economic Studies, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
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7
TÍTULO: O Franchising numa Perspectiva de Articulação de Competências
AUTORES: Sandra M F M Rocha;
PUBLICAÇÃO: 2011
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