Paulo Alberto da Silva Pereira
AuthID: R-000-VBD
1
TÃTULO: University Sport in Portugal: new questions and new possibilities
AUTORES: Santos, F; Camilo, A; Cardoso, A; Pereira, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: RETOS-NUEVAS TENDENCIAS EN EDUCACION FISICA DEPORTE Y RECREACION, NÚMERO: 44
AUTORES: Santos, F; Camilo, A; Cardoso, A; Pereira, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: RETOS-NUEVAS TENDENCIAS EN EDUCACION FISICA DEPORTE Y RECREACION, NÚMERO: 44
INDEXADO EM:
WOS
2
TÃTULO: Students' Attitudes Toward Physical Education: A Narrative Review Full Text
AUTORES: Pereira, Paulo; Santos, Fernando; Marinho, Daniel A.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: PHYSICAL EDUCATOR-US, VOLUME: 79, NÚMERO: 3
AUTORES: Pereira, Paulo; Santos, Fernando; Marinho, Daniel A.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: PHYSICAL EDUCATOR-US, VOLUME: 79, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
WOS
3
TÃTULO: Is there a Gap between Research and Practice? Reflecting on the motivational climate and attitudes towards physical education
AUTORES: Paulo Pereira; Ferrundo Santos; Daniel Marinho;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: RETOS-NUEVAS TENDENCIAS EN EDUCACION FISICA DEPORTE Y RECREACION, NÚMERO: 39
AUTORES: Paulo Pereira; Ferrundo Santos; Daniel Marinho;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: RETOS-NUEVAS TENDENCIAS EN EDUCACION FISICA DEPORTE Y RECREACION, NÚMERO: 39
INDEXADO EM:
WOS
4
TÃTULO: Coach Training Within the Covid-19 Pandemic: Challenges and Potential Pathways Full Text
AUTORES: Santos, F; Cardoso, A; Pereira, P; Strachan, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 12
AUTORES: Santos, F; Cardoso, A; Pereira, P; Strachan, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 12
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
5
TÃTULO: Implementing Positive Youth Development in Primary Physical Education: The Learning Trajectories of a Physical Education Department Head
AUTORES: Fernando Santos; Claudio Farias; Ivo van Hilvoorde; Daniel Gould; Paulo Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: RETOS-NUEVAS TENDENCIAS EN EDUCACION FISICA DEPORTE Y RECREACION, NÚMERO: 38
AUTORES: Fernando Santos; Claudio Farias; Ivo van Hilvoorde; Daniel Gould; Paulo Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: RETOS-NUEVAS TENDENCIAS EN EDUCACION FISICA DEPORTE Y RECREACION, NÚMERO: 38
INDEXADO EM:
WOS
6
TÃTULO: Moving From an Implicit to an Explicit Approach of Life Skills Development and Transfer: The Case of Surfing in Schools Full Text
AUTORES: Fernando Santos; Corliss Bean; Nuno Azevedo; Antonio Cardoso; Paulo Pereira; Hugo Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SAGE OPEN, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
AUTORES: Fernando Santos; Corliss Bean; Nuno Azevedo; Antonio Cardoso; Paulo Pereira; Hugo Cruz;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: SAGE OPEN, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
7
TÃTULO: The Experiential Nature of Coach Education Within a Positive Youth Development Perspective: Implications for Practice and Research
AUTORES: Newman, TJ; Santos, F; Cardoso, A; Pereira, P;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL SPORT COACHING JOURNAL, VOLUME: 7, NÚMERO: 3
AUTORES: Newman, TJ; Santos, F; Cardoso, A; Pereira, P;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL SPORT COACHING JOURNAL, VOLUME: 7, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
8
TÃTULO: What do students think in physical education?
AUTORES: Pereira, Paulo; Bento, Fatima; Santos, Fernando; Cardoso, Antonio;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE, VOLUME: 14
AUTORES: Pereira, Paulo; Bento, Fatima; Santos, Fernando; Cardoso, Antonio;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF HUMAN SPORT AND EXERCISE, VOLUME: 14
INDEXADO EM:
WOS