1
TÍTULO: Recontextualising the determinants of external CSR in the services industry: A cross-cultural study
AUTORES: Ibrahim, Mohamed Nageh; Kimbu, Albert Nsom; Ribeiro, Manuel Alector;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 95
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Rural residents’ social distance with tourists: an affective interpretation
AUTORES: Kyle Maurice Woosnam; Dongoh Joo; Manuel Alector Ribeiro; Cassandra Johnson Gaither; José Sánchez; Robert Brooks;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Current Issues in Tourism
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Socially responsible consumers and stockpiling during crises: the intersection of personal norms and fear
AUTORES: Elhoushy, Sayed; Ribeiro, Manuel Alector;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SOCIAL RESPONSIBILITY JOURNAL
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Co-learning through participatory evaluation: an example using Theory of Change in a large-scale EU-funded tourism intervention  Full Text
AUTORES: Montano, Luigina Jessica; Font, Xavier; Elsenbroich, Corinna; Ribeiro, Manuel Alector;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF SUSTAINABLE TOURISM
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: Tourism memory, mood repair and behavioral intention  Full Text
AUTORES: Kim, Youngsoo; Ribeiro, Manuel Alector; Li, Gang;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ANNALS OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 93
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÍTULO: Methodological and theoretical advancements in social impacts of tourism research  Full Text
AUTORES: Woosnam, KM; Ribeiro, MA;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF SUSTAINABLE TOURISM
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: Psychological Determinants of Tourist Satisfaction and Destination Loyalty: The Influence of Perceived Overcrowding and Overtourism
AUTORES: Papadopoulou, Nikoleta Maria; Ribeiro, Manuel Alector; Prayag, Girish;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF TRAVEL RESEARCH
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÍTULO: The effects of message framing in CSR advertising on consumers' emotions, attitudes, and behavioral intentions  Full Text
AUTORES: Stadlthanner, Katja Anna; Andreu, Luisa; Ribeiro, Manuel Alector; Font, Xavier; Mattila, Anna S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY MARKETING & MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
10
TÍTULO: How environmental gain messages affect cause involvement, attitude and behavioural intentions: the moderating effects of CSR scepticism and biospheric values
AUTORES: Stadlthanner, Katja Anna; Andreu, Luisa; Font, Xavier; Ribeiro, Manuel Alector; Curras Perez, Rafael;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CORPORATE COMMUNICATIONS
INDEXADO EM: Scopus WOS
Página 1 de 2. Total de resultados: 17.