1
TÍTULO: Evaluating dried salted cod amino acid signature for nutritional quality assessment and discriminant analysis
AUTORES: Quaresma, M. A. G.; Pereira, G.; Nunes, M. L.; Sponda, C.; Jardim, A.; Goncalves, H.; Santos, C.; Roseiro, L. C.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN NUTRITION, VOLUME: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Information searching in the mobile environment: Differences in involvement dimensions among product categories  Full Text
AUTORES: Santos, S; Goncalves, HM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 162
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: MAPPING CURRENT CONSUMER DECISION JOURNEYS USING REAL-TIME LONGITUDINAL ONLINE AND OFFLINE TOUCHPOINT DATA
AUTORES: Susana Santos; Helena Martins Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Global Fashion Management Conference, VOLUME: 2020
INDEXADO EM: CrossRef
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4
TÍTULO: Motivations for posting online reviews in the hotel industry
AUTORES: Gonçalves, HM; Silva, GM ; Martins, TG;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Psychology and Marketing
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Motivations for posting online reviews in the hotel industry  Full Text
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Graca Miranda Silva; Telma Gomes Martins;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING, VOLUME: 35, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Green buying behavior and the theory of consumption values: A fuzzy-set approach  Full Text
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Tiago Ferreira Lourenco; Graca Miranda Silva;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
7
TÍTULO: The Role of Qualitative Research in Current Digital Social Media: Issues and AspectsAn Introduction  Full Text
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Andrea Rey Marti; Norat Roig Tierno; Morgan P Miles;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING, VOLUME: 33, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: The Influence of Risks Perception on the Purchase of Ecological Personal Care Products
AUTORES: Carolina Afonso; Diana Gavilan; Jesus Garcia Madariaga; Helena Goncalves;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 4, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: WHAT MOTIVATES EWOM IN HOTEL INDUSTRY? CAUSALEXPLANATIONS FROM FSQCA
AUTORES: Helena Martins Gonçalves; Graça Miranda Silva ; Telma Gomes Martins;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Global marketing conference proceeding
INDEXADO EM: CrossRef
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