Helena do Carmo Milagre Martins Gonçalves
AuthID: R-000-ZB9
1
TÃTULO: Evaluating dried salted cod amino acid signature for nutritional quality assessment and discriminant analysis
AUTORES: Quaresma, M. A. G.; Pereira, G.; Nunes, M. L.; Sponda, C.; Jardim, A.; Goncalves, H.; Santos, C.; Roseiro, L. C.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN NUTRITION, VOLUME: 10
AUTORES: Quaresma, M. A. G.; Pereira, G.; Nunes, M. L.; Sponda, C.; Jardim, A.; Goncalves, H.; Santos, C.; Roseiro, L. C.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN NUTRITION, VOLUME: 10
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2
TÃTULO: Information searching in the mobile environment: Differences in involvement dimensions among product categories Full Text
AUTORES: Santos, S; Goncalves, HM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 162
AUTORES: Santos, S; Goncalves, HM;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE, VOLUME: 162
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3
TÃTULO: MAPPING CURRENT CONSUMER DECISION JOURNEYS USING REAL-TIME LONGITUDINAL ONLINE AND OFFLINE TOUCHPOINT DATA
AUTORES: Susana Santos; Helena Martins Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Global Fashion Management Conference, VOLUME: 2020
AUTORES: Susana Santos; Helena Martins Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Global Fashion Management Conference, VOLUME: 2020
4
TÃTULO: Motivations for posting online reviews in the hotel industry
AUTORES: Gonçalves, HM; Silva, GM ; Martins, TG;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Psychology and Marketing
AUTORES: Gonçalves, HM; Silva, GM ; Martins, TG;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Psychology and Marketing
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5
TÃTULO: Motivations for posting online reviews in the hotel industry Full Text
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Graca Miranda Silva; Telma Gomes Martins;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING, VOLUME: 35, NÚMERO: 11
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Graca Miranda Silva; Telma Gomes Martins;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING, VOLUME: 35, NÚMERO: 11
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6
TÃTULO: Green buying behavior and the theory of consumption values: A fuzzy-set approach Full Text
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Tiago Ferreira Lourenco; Graca Miranda Silva;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 4
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Tiago Ferreira Lourenco; Graca Miranda Silva;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 4
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7
TÃTULO: The Role of Qualitative Research in Current Digital Social Media: Issues and AspectsAn Introduction Full Text
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Andrea Rey Marti; Norat Roig Tierno; Morgan P Miles;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING, VOLUME: 33, NÚMERO: 12
AUTORES: Helena Martins Goncalves; Andrea Rey Marti; Norat Roig Tierno; Morgan P Miles;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING, VOLUME: 33, NÚMERO: 12
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8
TÃTULO: The Influence of Risks Perception on the Purchase of Ecological Personal Care Products
AUTORES: Carolina Afonso; Diana Gavilan; Jesus Garcia Madariaga; Helena Goncalves;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 4, NÚMERO: 7
AUTORES: Carolina Afonso; Diana Gavilan; Jesus Garcia Madariaga; Helena Goncalves;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 4, NÚMERO: 7
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9
TÃTULO: WHAT MOTIVATES EWOM IN HOTEL INDUSTRY? CAUSALEXPLANATIONS FROM FSQCA
AUTORES: Helena Martins Gonçalves; Graça Miranda Silva ; Telma Gomes Martins;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Global marketing conference proceeding
AUTORES: Helena Martins Gonçalves; Graça Miranda Silva ; Telma Gomes Martins;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Global marketing conference proceeding