Paulo Fonseca Matos Graça Silva Ramos
AuthID: R-001-ETP
1
TÃTULO: Pathogenic and Non-Pathogenic Microbes in the Wound Microbiome-How to Flip the Switch Full Text
AUTORES: Liegenfeld, Sophie Charlotte; Stenzel, Svenja; Rembe, Julian Dario; Dittmer, Mandy; Ramos, Paulo; Stuermer, Ewa Klara;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: MICROBIOLOGY RESEARCH, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
AUTORES: Liegenfeld, Sophie Charlotte; Stenzel, Svenja; Rembe, Julian Dario; Dittmer, Mandy; Ramos, Paulo; Stuermer, Ewa Klara;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: MICROBIOLOGY RESEARCH, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
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WOS
2
TÃTULO: Augmented Reality Guided Tours
AUTORES: Bruno Sousa; Vasco Santos; Paulo Ramos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4, VOLUME: 1
AUTORES: Bruno Sousa; Vasco Santos; Paulo Ramos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volumes 1-4, VOLUME: 1
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3
TÃTULO: Wine Sensory Experience
AUTORES: Vasco Santos; Bruno Sousa; Paulo Ramos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4, VOLUME: 4
AUTORES: Vasco Santos; Bruno Sousa; Paulo Ramos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Encyclopedia of Tourism Management and Marketing: Volume 1-4, VOLUME: 4
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4
TÃTULO: Wine Tourism Experience in the Tejo Region: The influence of sensory impressions on post-visit behaviour intentions
AUTORES: Santos, V; Caldeira, A; Santos, E; Oliveira, S; Ramos, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 5
AUTORES: Santos, V; Caldeira, A; Santos, E; Oliveira, S; Ramos, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, NÚMERO: 5
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