1
TÍTULO: Validation and proposal of a short version of the Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ) for Portuguese adolescent students
AUTORES: Morais, Eva; Santos, Anabela Caetano; Mouraz, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Concept Map as an Assessment Item
AUTORES: Maria M. Nascimento; Eva Virgínia Araújo Morais; Paula Maria Machado Cruz Catarino;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 4th International Conference on Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education, TECH-EDU 2024 in Communications in Computer and Information Science, VOLUME: 2480 CCIS
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÍTULO: COLLABORATIVE PORTFOLIOS FOR PROMOTING CRITICAL THINKING AND AUTONOMY IN LEARNING
AUTORES: Maria da Felicidade Araújo Morais; Eva Morais; Helena Silva; Caroline Elizabeth Dominguez;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: The Effects of Cooperative Learning on Creative Writing and Self-Efficacy in Portuguese and Mathematics  Full Text
AUTORES: Silva, Helena; Marques, Sonia; Lopes, Jose; Morais, Eva; Morais, Felicidade;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Fostering Critical and Creative Thinking through the Cooperative Learning Jigsaw and Group Investigation  Full Text
AUTORES: Silva, Helena; Lopes, Jose; Morais, Eva; Dominguez, Caroline;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Lecture, Cooperative Learning and Concept Mapping: Any Differences on Critical and Creative Thinking Development?
AUTORES: Silva, H; Lopes, J; Dominguez, C; Morais, E;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Sustainable development goals: A statistical literacy journey
AUTORES: Maria M. Nascimento ; José Alexandre Martins; Assumpta Estrada; Eva Morais;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Proceedings of the IASE 2021 Satellite Conference
INDEXADO EM: CrossRef
8
TÍTULO: Does university attendance affects students' critical and creative thinking skills? A longitudinal research with pre-service teaching and psychology undergraduates
AUTORES: Silva, Helena; Lopes, Jose; Cruz, Goncalo; Dominguez, Caroline; Morais, Eva;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HIGHER EDUCATION RESEARCH & DEVELOPMENT, VOLUME: 42, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: SERVICE QUALITY RELEVANT ATTRIBUTES TOWARDS A FUTURE EXCELLENCE-BASED FITNESS CENTRE CLASSIFICATION IN RIO DE JANEIRO
AUTORES: de Farias, Edvaldo; Mendes, Luis; Maria M. Nascimento; Morais, Eva;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL FOR QUALITY RESEARCH, VOLUME: 16, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: RELEVANCE OF SERVICE QUALITY ATTRIBUTES IN FITNESS CENTRES IN RIO DE JANEIRO: COMPARING STAKEHOLDERS' PERCEPTIONS
AUTORES: de Farias, E; Mendes, L; Maria M. Nascimento ; Morais, E;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL FOR QUALITY RESEARCH, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 29.