Sara Luisa Ferreira Azevedo Brandao
AuthID: R-001-Q7D
1
TÃTULO: ANTIRESORPTIVE MEDICATION-RELATED JAW OSTEONECROSIS: AN EUROPEAN EUDRAVIGILANCE DATABASE-BASED RETROSPECTIVE COHORT STUDY
AUTORES: Azevedo, S. Ferreira; Oliveira, C. Pinto; Prata, A. R.; Cunha, I.; Barcelos, A.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AGING CLINICAL AND EXPERIMENTAL RESEARCH, VOLUME: 36
AUTORES: Azevedo, S. Ferreira; Oliveira, C. Pinto; Prata, A. R.; Cunha, I.; Barcelos, A.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AGING CLINICAL AND EXPERIMENTAL RESEARCH, VOLUME: 36
INDEXADO EM:
WOS

2
TÃTULO: The explicit Teaching af reading comprehension. Impact analysis of an intervention program [O ensino explícito da compreensão da leitura. Análise do impacto de um programa de intervenção]
AUTORES: Viana, FL; Cadime, I; Santos, S; Brandão, S; Ribeiro, I;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista Brasileira de Educacao, VOLUME: 22, NÚMERO: 71
AUTORES: Viana, FL; Cadime, I; Santos, S; Brandão, S; Ribeiro, I;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista Brasileira de Educacao, VOLUME: 22, NÚMERO: 71
INDEXADO EM:
Scopus

3
TÃTULO: I'm still learning. A web platform for the intervention in reading disabilities
AUTORES: Ribeiro, I; Viana, FL; Baptista, A; Choupina, C; Brandao, S; Azevedo, H; Santos, S; Cadime, I; Cruz, J;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 17th European Conference on Developmental Psychology in 17TH EUROPEAN CONFERENCE ON DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY
AUTORES: Ribeiro, I; Viana, FL; Baptista, A; Choupina, C; Brandao, S; Azevedo, H; Santos, S; Cadime, I; Cruz, J;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 17th European Conference on Developmental Psychology in 17TH EUROPEAN CONFERENCE ON DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: Listening Comprehension Assessment: Validity Studies of Two Vertically Scaled Tests for Portuguese Students Full Text
AUTORES: Fernanda Leopoldina Viana; Sandra Santos; Iolanda Ribeiro; Seli Chaves Sousa; Sara Brandao; Irene Cadime; Jose Maia;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: UNIVERSITAS PSYCHOLOGICA, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Fernanda Leopoldina Viana; Sandra Santos; Iolanda Ribeiro; Seli Chaves Sousa; Sara Brandao; Irene Cadime; Jose Maia;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: UNIVERSITAS PSYCHOLOGICA, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS
