Alexandra Sofia Ferreira Mendes
AuthID: R-00H-J2M
1
TÃTULO: Can Large Language Models Help Students Prove Software Correctness? An Experimental Study with Dafny
AUTORES: Carolina Carreira; Álvaro F Silva; Alexandre Abreu; Alexandra Mendes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2506.22370
AUTORES: Carolina Carreira; Álvaro F Silva; Alexandre Abreu; Alexandra Mendes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2506.22370
INDEXADO EM:
DBLP

NO MEU:
DBLP

2
TÃTULO: What Challenges Do Developers Face When Using Verification-Aware Programming Languages?
AUTORES: Francisco Oliveira; Alexandra Mendes; Carolina Carreira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2506.23696
AUTORES: Francisco Oliveira; Alexandra Mendes; Carolina Carreira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2506.23696
INDEXADO EM:
DBLP

NO MEU:
DBLP

3
TÃTULO: Survey about Teachers' Perspective on Software Testing Education
AUTORES: Porfirio Tramontana; Beatriz Marín; Ana C R Paiva; Alexandra Mendes; Tanja E J Vos; Felix Cammaerts; Monique Snoeck; Mehrdad Saadatmand; Anna Rita Fasolino;
PUBLICAÇÃO: 2025
AUTORES: Porfirio Tramontana; Beatriz Marín; Ana C R Paiva; Alexandra Mendes; Tanja E J Vos; Felix Cammaerts; Monique Snoeck; Mehrdad Saadatmand; Anna Rita Fasolino;
PUBLICAÇÃO: 2025
INDEXADO EM:
DBLP

NO MEU:
DBLP

4
TÃTULO: Specification-Guided Repair of Arithmetic Errors in Dafny Programs using LLMs
AUTORES: Valentina Wu; Alexandra Mendes; Alexandre Abreu;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2507.03659
AUTORES: Valentina Wu; Alexandra Mendes; Alexandre Abreu;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2507.03659
INDEXADO EM:
DBLP

NO MEU:
DBLP
