1
TÍTULO: Influence of Consumer Trust, Return Policy, and Risk Perception on Satisfaction with the Online Shopping Experience
AUTORES: Francisco Hipólito; Álvaro Dias; Leandro Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Systems, VOLUME: 13, NÚMERO: 3
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2
TÍTULO: How corporate marketing strategy can leverage UN 2030 Sustainable Development Goals
AUTORES: Alexandra Catarino Mendes; Leandro Pereira; Álvaro Dias; Rui Vinhas da Silva; Natália Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: World Review of Science, Technology and Sustainable Development, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
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3
TÍTULO: Artificial intelligence in strategic business management: the case of auditing
AUTORES: Leandro Pereira; Mariana Résio; Renato Lopes da Costa; Álvaro Dias; Rui Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Journal of Business Information Systems, VOLUME: 45, NÚMERO: 1
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4
TÍTULO: Nearshore business model: exploring the benefits, risks, challenges, and success factors from multiple case studies
AUTORES: Guedes, Jorge; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT, VOLUME: 18, NÚMERO: 4
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5
TÍTULO: Operational risk mitigation in credit operations
AUTORES: André Couto; Rui Gonçalves; Leandro Pereira; Renato Lopes da Costa; Álvaro Dias; Rui Vinhas da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Journal of Technology and Globalisation, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
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6
TÍTULO: Sustainability: the new element for creating competitive advantage
AUTORES: Maria Carlota Pires; Leandro Pereira; José Crespo de Carvalho; Rui Vinhas da Silva; Ana Simões;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Progress in Industrial Ecology, VOLUME: 17, NÚMERO: 1-2
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7
TÍTULO: THE ROLE OF INCUBATORS IN PROMOTING INNOVATION AMBIDEXTERITY AMONG START-UPS IN THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY
AUTORES: Dias, Alvaro ; Camal, Carolina; Sousa, Bruno; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT-CROATIA, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
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8
TÍTULO: Factors influencing the willingness to implement and develop intelligent systems that can rely on artificial intelligence, machine learning, IoT or blockchain
AUTORES: Chaves, Alexandre; Goncalves, Rui; Costa, Renato Lopes da; Dias, Alvaro; Pereira, Leandro F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 6
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9
TÍTULO: Tourism direct GDP: configuration of antecedents and tourism future performance in high-income countries'
AUTORES: Agostinho, Mario Nuno; Dias, Alvaro ; Pereira, Leandro F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF TOURISM FUTURES
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10
TÍTULO: Building Brand, Building Value: The Impact of Customer-Based Brand Equity on Airline Ticket Premium Pricing
AUTORES: Santos, Carolina; Dias, alvaro Lopes ; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SYSTEMS, VOLUME: 12, NÚMERO: 12
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