Marta Liliana Nunes Bicho
AuthID: R-001-S65
1
TÃTULO: Evaluating a Reference Model for SAV in Urban Areas
AUTORES: Pereira, Antonio Reis; Portela, Pedro; Bicho, Marta; Miguel Mira da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: WORLD ELECTRIC VEHICLE JOURNAL, VOLUME: 15, NÚMERO: 11
AUTORES: Pereira, Antonio Reis; Portela, Pedro; Bicho, Marta; Miguel Mira da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: WORLD ELECTRIC VEHICLE JOURNAL, VOLUME: 15, NÚMERO: 11
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


2
TÃTULO: Would you try it again? Dual effects of customer mindfulness on service recovery
AUTORES: Pastrana Martinez, L.M.; Pacheco, Natalia; Ramos, Filipe R.; Bicho, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 74
AUTORES: Pastrana Martinez, L.M.; Pacheco, Natalia; Ramos, Filipe R.; Bicho, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 74
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


3
TÃTULO: Social Entrepreneur Perceived Success by Integrating Cognitive Mapping and MCDA
AUTORES: Carvalho, Ema; Bicho, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF MANAGEMENT SPIRITUALITY & RELIGION, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
AUTORES: Carvalho, Ema; Bicho, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF MANAGEMENT SPIRITUALITY & RELIGION, VOLUME: 20, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


4
TÃTULO: The role of institutional and reputational factors in the voluntary adoption of corporate social responsibility reporting standards Full Text
AUTORES: Ralitza Nikolaeva ; Marta Bicho;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 39, NÚMERO: 1
AUTORES: Ralitza Nikolaeva ; Marta Bicho;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 39, NÚMERO: 1