Salar Kuhzady
AuthID: R-00H-WY7
1
TÃTULO: MARKETING STRATEGY FORMATION FOR RESTAURANT CUSTOMER ACQUISITION
AUTORES: Vahid Ghasemi; Marcelo Oliveira; Salar Kuhzady;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Case Studies in Innovation and Entrepreneurship in Tourism
AUTORES: Vahid Ghasemi; Marcelo Oliveira; Salar Kuhzady;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Case Studies in Innovation and Entrepreneurship in Tourism
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef


2
TÃTULO: Experiencing Persian Heritage: Perspectives and Challenges
AUTORES: Vahid Ghasemi; Salar Kuhzady;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
AUTORES: Vahid Ghasemi; Salar Kuhzady;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: ANATOLIA-INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: PICTORIAL ANALYSIS OF THE PROJECTED DESTINATION IMAGE: PORTUGAL ON INSTAGRAM
AUTORES: Salar Kuhzady; Vahid Ghasemi;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM ANALYSIS, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
AUTORES: Salar Kuhzady; Vahid Ghasemi;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM ANALYSIS, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


4
TÃTULO: FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS' SATISFACTION AND DISSATISFACTION WITH HOTELS: A TEXT-MINING APPROACH
AUTORES: Salar Kuhzady; Vahid Ghasemi;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM ANALYSIS, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
AUTORES: Salar Kuhzady; Vahid Ghasemi;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: TOURISM ANALYSIS, VOLUME: 24, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS

