1
TÍTULO: Annotate Smarter, not Harder: Using Active Learning to Reduce Emotional Annotation Effort
AUTORES: Soraia M Alarcão; Vânia Mendonça; Cláudia Sevivas; Carolina Maruta; Manuel J Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE Trans. Affect. Comput., VOLUME: 15, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: DBLP
2
TÍTULO: The use of assistive technology to promote practical skills in persons with autism spectrum disorder and intellectual disabilities: A systematic review
AUTORES: Klavina, Aija; Perez Fuster, Patricia; Daems, Jo; Lyhne, Cecilie Norby; Dervishi, Eglantina; Pajalic, Zada; Oderud, Tone; Fuglerud, Kristin S.; Markovska Simoska, Silvana; Przybyla, Tomasz; Klichowski, Michal; Stiglic, Gregor; Laganovska, Egija; Alarcao, Soraia M.; Tkaczyk, Alan H.; Sousa, Carla;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: DIGITAL HEALTH, VOLUME: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Developing Assistive Technology to Support Reminiscence Therapy: A User-Centered Study to Identify Caregivers' Needs
AUTORES: Soraia M Alarcão; André Santana; Carolina Maruta; Manuel J Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2201.02418
INDEXADO EM: DBLP