Joana da Fonte Dias Gomes da Mata Pereira
AuthID: R-001-TM7
1
TÃTULO: Alternaria Alternata
AUTORES: Lopes, Ana G.; Gomes, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF CUTANEOUS MEDICINE AND SURGERY
AUTORES: Lopes, Ana G.; Gomes, Joana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF CUTANEOUS MEDICINE AND SURGERY
INDEXADO EM:
WOS

2
TÃTULO: LESSON STUDY IN INITIAL TEACHER EDUCATION: DRAWING CONCLUSIONS FROM TWO PORTUGUESE EXPERIENCES
AUTORES: Micaela Martins; João Pedro da Ponte; Joana Mata Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 45th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 2022 in Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, VOLUME: 3
AUTORES: Micaela Martins; João Pedro da Ponte; Joana Mata Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 45th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 2022 in Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, VOLUME: 3
INDEXADO EM:
Scopus

3
TÃTULO: PRIMARY TEACHERS’ KNOWLEDGE DEVELOPMENT IN A LESSON STUDY
AUTORES: Marisa Quaresma; João Pedro da Ponte; Joana Mata Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 45th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 2022 in Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, VOLUME: 4
AUTORES: Marisa Quaresma; João Pedro da Ponte; Joana Mata Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 45th Annual Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME 2022 in Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, VOLUME: 4
INDEXADO EM:
Scopus

4
TÃTULO: Promoting Students' Mathematical Reasoning: A design-based research [Promover o Raciocínio Matemático dos Alunos: Uma investigação baseada em design]
AUTORES: Mata Pereira, J; Da Ponte, JP;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Bolema - Mathematics Education Bulletin, VOLUME: 32, NÚMERO: 62
AUTORES: Mata Pereira, J; Da Ponte, JP;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Bolema - Mathematics Education Bulletin, VOLUME: 32, NÚMERO: 62
INDEXADO EM:
Scopus
