Pedro Gardete
AuthID: R-00J-MM8
1
TÃTULO: Multiattribute Search: Empirical Evidence and Information Design Full Text
AUTORES: Gardete, Pedro M.; Hunter, Megan;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: MARKETING SCIENCE, VOLUME: 43, NÚMERO: 5
AUTORES: Gardete, Pedro M.; Hunter, Megan;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: MARKETING SCIENCE, VOLUME: 43, NÚMERO: 5
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


2
TÃTULO: Prepurchase Information Acquisition and Credible Advertising
AUTORES: Gardete, PM; Guo, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE, VOLUME: 67, NÚMERO: 3
AUTORES: Gardete, PM; Guo, L;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: MANAGEMENT SCIENCE, VOLUME: 67, NÚMERO: 3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


3
TÃTULO: Refocusing loyalty programs in the era of big data: a societal lens paradigm Full Text
AUTORES: Valeria Stourm; Scott A Neslin; Eric T Bradlow; Els Breugelmans; So Yeon Chun; Pedro Gardete; Kannan, PK; Praveen Kopalle; Young Hoon Park; David Restrepo Amariles; Raphael Thomadsen; Yuping Liu Thompkins; Rajkumar Venkatesan;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: MARKETING LETTERS
AUTORES: Valeria Stourm; Scott A Neslin; Eric T Bradlow; Els Breugelmans; So Yeon Chun; Pedro Gardete; Kannan, PK; Praveen Kopalle; Young Hoon Park; David Restrepo Amariles; Raphael Thomadsen; Yuping Liu Thompkins; Rajkumar Venkatesan;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: MARKETING LETTERS
INDEXADO EM:
Scopus
WOS

