Georges Hatem
AuthID: R-00K-CTV
1
TÃTULO: Assessment of Attention Deficit Hyperactivity Disorder among Primary School Children From Teachers’ Perspective: A Cross-Sectional Study in Lebanon
AUTORES: Razan Mhanna; Furat Taha; Zeina Harakeh; Sanaa Awada; Roula Bou Assi; Layal Safa; Georges Hatem;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of Social and Scientific Education, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
AUTORES: Razan Mhanna; Furat Taha; Zeina Harakeh; Sanaa Awada; Roula Bou Assi; Layal Safa; Georges Hatem;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of Social and Scientific Education, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: Living Through Crisis: Mental Health Outcomes and Associated Factors Among Lebanese University Students
AUTORES: Sahar Nasser; Ahmad Jomaa; Georges Hatem; Sandra Mouchref; Salam Zein; Samar Rachidi;
PUBLICAÇÃO: 2025
AUTORES: Sahar Nasser; Ahmad Jomaa; Georges Hatem; Sandra Mouchref; Salam Zein; Samar Rachidi;
PUBLICAÇÃO: 2025
3
TÃTULO: Fueling the Risk: A Cross-Sectional Study on Energy Drink Use and Dependence Among Lebanese Adolescents
AUTORES: Sandra Mouchref; Georges Hatem; Mohammad Chaheen; Sanaa Awada; Salam Zein; Samar Rachidi;
PUBLICAÇÃO: 2025
AUTORES: Sandra Mouchref; Georges Hatem; Mohammad Chaheen; Sanaa Awada; Salam Zein; Samar Rachidi;
PUBLICAÇÃO: 2025
4
TÃTULO: Staying or Leaving? Job Satisfaction, Burnout, and Intention to Leave Among Pharmacists in Lebanon
AUTORES: Leen Khalaf; Yara El Basha; Leila Yassine; Issam Kassab; Roula Bou Assi; Georges Hatem; Sanaa Awada;
PUBLICAÇÃO: 2025
AUTORES: Leen Khalaf; Yara El Basha; Leila Yassine; Issam Kassab; Roula Bou Assi; Georges Hatem; Sanaa Awada;
PUBLICAÇÃO: 2025