Jana Turcinkova
AuthID: R-00K-F53
1
TÃTULO: Exploring Apparel E-Commerce Unethical Return Experience: A Cross-Country Study Full Text
AUTORES: Magano, Jose; Turcinkova, Jana; Santos, Mario C.; Correia, Roxana; Serebriannikov, Mikhail;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 4
AUTORES: Magano, Jose; Turcinkova, Jana; Santos, Mario C.; Correia, Roxana; Serebriannikov, Mikhail;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 19, NÚMERO: 4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


2
TÃTULO: Do you love me? The relationship between sport-related branded entertainment and brand love
AUTORES: Liebl, Hildegard; Turcinkova, Jana; Beinhauer, Rupert; Magano, Jose;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: COGENT BUSINESS & MANAGEMENT, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
AUTORES: Liebl, Hildegard; Turcinkova, Jana; Beinhauer, Rupert; Magano, Jose;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: COGENT BUSINESS & MANAGEMENT, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS

