2
TÍTULO: Do universities have a distinctive brand personality? The case of ECIU Universities
AUTORES: Guimaraes, Cristina; Estima, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd) in 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD '22), VOLUME: 2022-June
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: The computation of taxable income when accounting numbers are not reliable: A note on presumptions. A note on presumptions
AUTORES: Antonio Martins ; Cristina Sa;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF LAW AND MANAGEMENT, VOLUME: 60, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 1
6
TÍTULO: Património e economia da salvação
AUTORES: Isabel d G Sá;
PUBLICAÇÃO: 2018
INDEXADO EM: Handle
7
TÍTULO: Validation of the Self-concept and Self-esteem Scale for Pre-adolescents (EAAPA) and Analysis of Structural Organization of Self-concept
AUTORES: Francisco Peixoto; Lourdes Mata; Vera Monteiro; Cristina Sanches; Rui Bartolo Ribeiro; Joana Pipa;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: REVISTA IBEROAMERICANA DE DIAGNOSTICO Y EVALUACION-E AVALIACAO PSICOLOGICA, VOLUME: 1, NÚMERO: 43
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: Self-regulation of motivation: Contributing to students' learning in middle school
AUTORES: Paula Paulino; Isabel Sa; Adelina Lopes da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 4th Annual International Conference on Cognitive - Social, and Behavioural Sciences (icCSBs) in ICCSBS 2016 - THE ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE ON COGNITIVE - SOCIAL, AND BEHAVIOURAL SCIENCES, VOLUME: 8
INDEXADO EM: WOS
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