1
TÍTULO: Startups and Consumer Purchase Behavior: Application of Support Vector Machine Algorithm
AUTORES: Pejman Ebrahimi; Aidin Salamzadeh ; Maryam Soleimani; Seyed Mohammad Khansari; Hadi Zarea; Maria Fekete Farkas;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Big Data and Cognitive Computing, VOLUME: 6, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 5
2
TÍTULO: Identifying the key factors of sustainable entrepreneurship in the Nigerian food industry: The role of media availability
AUTORES: Barnabas Nuhu Yakubu; Aidin Salamzadeh ; Parisa Bouzari; Pejman Ebrahimi; Maria Fekete Farkas;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Entrepreneurial Business and Economics Review, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
3
TÍTULO: Grocery Apps and Consumer Purchase Behavior: Application of Gaussian Mixture Model and Multi-Layer Perceptron Algorithm
AUTORES: Aidin Salamzadeh ; Pejman Ebrahimi; Maryam Soleimani; Maria Fekete Farkas;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Risk and Financial Management, VOLUME: 15, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
4
TÍTULO: Social Networks Marketing, Value Co-Creation, and Consumer Purchase Behavior: Combining PLS-SEM and NCA
AUTORES: Farzin Arbabi; Seyed Mohammad Khansari; Aidin Salamzadeh ; Abbas Gholampour; Pejman Ebrahimi; Maria Fekete Farkas;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Risk and Financial Management, VOLUME: 15, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1