Álvaro de Borba Cruz Lopes Dias
AuthID: R-002-0PP
1
TÃTULO: Cuteness vs. Usefulness: A Dual Perspective on Service Robot Acceptance in the Travel Industry Full Text
AUTORES: Maeiro, Jose; Dias, Alvaro; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
AUTORES: Maeiro, Jose; Dias, Alvaro; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: Rethinking Caravanism in Portugal. A Sustainable and Regenerative Approach
AUTORES: Diogo Frade Cecílio; Leandro F Pereira; Rui Vinhas da Silva; Alvaro Lopes Dias;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Regenerative Tourism for Social Development
AUTORES: Diogo Frade Cecílio; Leandro F Pereira; Rui Vinhas da Silva; Alvaro Lopes Dias;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Regenerative Tourism for Social Development
3
TÃTULO: Return on investment of agile implementation
AUTORES: Filipe, Cesar; Pereira, Leandro; da Costa, Renato Lopes; Goncalves, Rui; Dias, Alvaro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
AUTORES: Filipe, Cesar; Pereira, Leandro; da Costa, Renato Lopes; Goncalves, Rui; Dias, Alvaro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: Barriers and policies affecting the implementation of sustainable tourism: the Portuguese experience
AUTORES: Dias, Alvaro; Viana, Jose; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF POLICY RESEARCH IN TOURISM LEISURE AND EVENTS
AUTORES: Dias, Alvaro; Viana, Jose; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF POLICY RESEARCH IN TOURISM LEISURE AND EVENTS
5
TÃTULO: Entrepreneurial Passion: A Key Driver of Social Innovations for Tourism Firms
AUTORES: Dias, Alvaro; Hallak, Rob; Patuleia, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ENTREPRENEURSHIP RESEARCH JOURNAL
AUTORES: Dias, Alvaro; Hallak, Rob; Patuleia, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ENTREPRENEURSHIP RESEARCH JOURNAL
6
TÃTULO: Determinants of brand love in wine experiences
AUTORES: Alvaro Dias; Bruno Sousa; Vasco Santos; Paulo Ramos ; Arlindo Madeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Wine Economics and Policy, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
AUTORES: Alvaro Dias; Bruno Sousa; Vasco Santos; Paulo Ramos ; Arlindo Madeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Wine Economics and Policy, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: The Photography-Immersion-Value Nexus. A Quantitative Model for Enhancing Tourist Experiences
AUTORES: Hadiseh Naeemi Khondabi; Alvaro Lopes Dias; Leandro F Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry - Cases on Innovation and Sustainability in Tourism
AUTORES: Hadiseh Naeemi Khondabi; Alvaro Lopes Dias; Leandro F Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry - Cases on Innovation and Sustainability in Tourism
8
TÃTULO: THE ROLE OF INCUBATORS IN PROMOTING INNOVATION AMBIDEXTERITY AMONG START-UPS IN THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRY
AUTORES: Dias, Alvaro; Camal, Carolina; Sousa, Bruno; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT-CROATIA, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
AUTORES: Dias, Alvaro; Camal, Carolina; Sousa, Bruno; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT-CROATIA, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
9
TÃTULO: Tourism direct GDP: configuration of antecedents and tourism future performance in high-income countries'
AUTORES: Agostinho, Mario Nuno; Dias, Alvaro; Pereira, Leandro F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF TOURISM FUTURES
AUTORES: Agostinho, Mario Nuno; Dias, Alvaro; Pereira, Leandro F.;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF TOURISM FUTURES
10
TÃTULO: Building Brand, Building Value: The Impact of Customer-Based Brand Equity on Airline Ticket Premium Pricing
AUTORES: Santos, Carolina; Dias, alvaro Lopes; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SYSTEMS, VOLUME: 12, NÚMERO: 12
AUTORES: Santos, Carolina; Dias, alvaro Lopes; Pereira, Leandro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SYSTEMS, VOLUME: 12, NÚMERO: 12