Sandra Marisa Lopes Miranda
AuthID: R-002-3EP
1
TÃTULO: O efeito da Responsabilidade Social Corporativa (RSC) na construção da imagem de marca: o caso Disney
AUTORES: Rita Cordeiro; Sandra Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Texto Livre, VOLUME: 17
AUTORES: Rita Cordeiro; Sandra Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Texto Livre, VOLUME: 17
INDEXADO EM:
CrossRef

2
TÃTULO: Analyzing Hate Speech Against Women on Instagram
AUTORES: Sandra Lopes Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Open Information Science, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
AUTORES: Sandra Lopes Miranda;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Open Information Science, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
Scopus

3
TÃTULO: Brand Activism Effectiveness: The Predictors and Potential Effects of Brand Activist Actions
AUTORES: Miguel, Alexandra; Miranda, Sandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MEDIA & JORNALISMO, VOLUME: 23, NÚMERO: 42
AUTORES: Miguel, Alexandra; Miranda, Sandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MEDIA & JORNALISMO, VOLUME: 23, NÚMERO: 42
INDEXADO EM:
WOS

4
TÃTULO: Obstetric Admissions to the Intensive Care Unit. A 18-Year Review in a Portuguese Tertiary Care Centre Full Text
AUTORES: Sara Oliveira; Catarina Filipe; Natacha Husson; Isabel Rute Vilhena; Margarida Anastacio; Marisa Miranda; Nuno Devesa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: ACTA MEDICA PORTUGUESA, VOLUME: 32, NÚMERO: 11
AUTORES: Sara Oliveira; Catarina Filipe; Natacha Husson; Isabel Rute Vilhena; Margarida Anastacio; Marisa Miranda; Nuno Devesa;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: ACTA MEDICA PORTUGUESA, VOLUME: 32, NÚMERO: 11
INDEXADO EM:
Scopus
WOS

