Paula Bela Rosa Luis Lopes
AuthID: R-002-8FX
1
TÃTULO: How Digital Development Leverages Sustainable Development
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2025
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2025
2
TÃTULO: Theoretical Model to Evaluate the Impact of Consumer Behaviour on Business Performance
AUTORES: Pedro Costa Ramos; Paula Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Review of Management and Marketing, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
AUTORES: Pedro Costa Ramos; Paula Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Review of Management and Marketing, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
3
TÃTULO: Sustainability and the Circular Economy Business Development
AUTORES: Rosario, Alberico Travassos; Lopes, Paula; Rosario, Filipe Sales;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 14
AUTORES: Rosario, Alberico Travassos; Lopes, Paula; Rosario, Filipe Sales;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 14
INDEXADO EM:
Scopus
WOS


NO MEU:
ORCID

4
TÃTULO: Sustainable Brand Advertising—The Green Advertising for Generation Z, a Qualitative LRSB Analyze
AUTORES: Paula Rosa Lopes; Albérico Travassos Rosário; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Platforms, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
AUTORES: Paula Rosa Lopes; Albérico Travassos Rosário; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Platforms, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: Sustainability and the Circular Economy Business Development
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Sustainability, VOLUME: 16, NÚMERO: 14
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Sustainability, VOLUME: 16, NÚMERO: 14
6
TÃTULO: The Moderating Role of Social Media Advertising in Customers' Purchase Intention
AUTORES: Lopes, P; Rodrigues, R; Sandes, F; Estrela, R;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 10th European Conference on Social Media, ECSM 2023 in Proceedings of the 10th European Conference on Social Media, ECSM 2023
AUTORES: Lopes, P; Rodrigues, R; Sandes, F; Estrela, R;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 10th European Conference on Social Media, ECSM 2023 in Proceedings of the 10th European Conference on Social Media, ECSM 2023
INDEXADO EM:
Scopus

NO MEU:
ORCID

7
TÃTULO: Influencer marketing in the digital ecosystem
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Influencer Marketing Applications Within the Metaverse
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Influencer Marketing Applications Within the Metaverse
8
TÃTULO: How the metaverse can leverage the business world
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse
9
TÃTULO: Metaverse in marketing: Challenges and opportunities
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse
INDEXADO EM:
Scopus

NO MEU:
ORCID

10
TÃTULO: Q-Sort: A Blended Methodology Applied to a Personality Inventory
AUTORES: Rosa Rodrigues; Paula Lopes; Miguel Varela;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Electronic Journal of Business Research Methods, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
AUTORES: Rosa Rodrigues; Paula Lopes; Miguel Varela;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Electronic Journal of Business Research Methods, VOLUME: 21, NÚMERO: 1