2
TÍTULO: DETERMINANTS OF INTENT TO PURCHASE ORGANIC PRODUCTS TO IMPROVE QUALITY OF LIFE
AUTORES: Espuny, Ana Ligia Gil; Espuny, Maximilian; Costa, Ana Carolina; Reis, Jose Salvador da Motta; Sampaio, Nilo Antonio de Souza; Barbosa, Luis Cesar Ferreira Motta; Santos, Gilberto; de Oliveira, Otavio Jose;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL FOR QUALITY RESEARCH, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Pretending to be Socially Responsible? The Role of Consumers' Rewarding Behaviour
AUTORES: Catalao Lopes, Margarida; Pina, Joaquim P.; Costa, Ana S.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SCIENTIFIC ANNALS OF ECONOMICS AND BUSINESS, VOLUME: 70, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Unfolding the characteristics of incentivized online reviews  Full Text
AUTORES: Ana Costa; Joao Guerreiro; Sergio Moro; Roberto Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 47
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: O nexo comensurabilidade-mercadorização e as limitações da análise custo-benefício como guia para a acção dos poderes públicos
AUTORES: Costa, A. C.; J. Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Revista Crítica de Ciências Sociais
INDEXADO EM: Handle