1
TÍTULO: THE EFFECT OF SOCIODEMOGRAPHIC, LABOUR, AND ORGANIZATIONAL FACTORS ON EMOTIONAL INTELLIGENCE, INTERNAL MARKETING, JOB SATISFACTION AND LIFE SATISFACTION OF PROFESSIONALS IN PORTUGAL
AUTORES: Ana Luísa Serafim; Cláudia Miranda Veloso; Jesús Rivera-Navarro; Pedro Tadeu;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: International Journal of Professional Business Review, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
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2
TÍTULO: Promoting co-creation and sustainable routes in industrial tourism: Linking tourism to education. Linking Tourism to Education
AUTORES: Vitória Rodrigues Marques; Bruno Barbosa Sousa; Fábio Macedo Sousa; Cláudia Miranda Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Empowering Value Co-Creation in the Digital Era
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3
TÍTULO: Artificial Intelligence in Accounting. Driving Value Co-Creation, Compliance, and Ethical Transformation
AUTORES: Sónia Calado; Cláudia Miranda Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Empowering Value Co-Creation in the Digital Era
INDEXADO EM: CrossRef
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4
TÍTULO: Co-creation, leadership, job satisfaction, and burnout in the digital era
AUTORES: Sara Da Veiga Fernandes; Cláudia Miranda Veloso; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Empowering Value Co-Creation in the Digital Era
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
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5
TÍTULO: Artificial Intelligence in Higher Education. Institutional Marketing Strategies for Engagement and Global Expansion
AUTORES: Ana Serafim; Sara Da Veiga Fernandes; Cristina Mesquita; Cláudia Miranda Veloso; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Innovations and Challenges in Student Engagement in Higher Education
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6
TÍTULO: Strategic Management for the Benefit of the Local Community in a Portuguese Context. Sport, Youth, and Citizenship
AUTORES: Maria Graça Carvalho; Bruno Barbosa Sousa; Cláudia Miranda Veloso; Pedro Nunes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Intersecting Public Administration and Technology for Public Trust and Citizen Engagement
INDEXADO EM: CrossRef
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7
TÍTULO: Hybrid AI and Blockchain Systems for Digital Identity in Developing Countries. Predictive Governance for Public Inclusion and Efficiency
AUTORES: Sónia Calado; Cláudia Miranda Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Computational Intelligence and Robotics - Transforming Public Administration Through AI-Driven Predictive Analytics
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8
TÍTULO: Emotional Intelligence and Internal Marketing as Determinants of Job Satisfaction and Satisfaction with Life among Portuguese Professionals
AUTORES: Serafim, Ana; Veloso, Claudia Miranda; Rivera Navarro, Jesus; Sousa, Bruno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
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9
TÍTULO: The importance of internal marketing in achieving job satisfaction and organizational success
AUTORES: Miguel Silva Neves; Joana Sobreiro Gonçalves; Bruno Barbosa Sousa; Cláudia Miranda Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Building Sustainable Human Resources Management Practices for Businesses
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10
TÍTULO: The role of health marketing in the dissemination of AI and ML Application in Preventive Health
AUTORES: Letícia Moura; Bruno Barbosa Sousa; Cláudia Miranda Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: AI Innovation in Services Marketing
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