Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
×
You have no permission to see this content:
profileOfResearchers/view
Please
sign in
.
Learning by Doing Experience: Students’ Motivations and Perceptions of a Blended Intensive Programme
AuthID
P-017-QRF
3
Author(s)
Scalabrini, E
·
Form, S
·
Moutinho, N
5
Editor(es)
Abreu,A;Carvalho,JV;Mesquita,A;Sousa Pinto,A;Mendonça Teixeira,M
Tipo de Documento
Proceedings Paper
Year published
2025
Publicado
in
Lecture Notes in Networks and Systems,
ISSN: 2367-3370
Volume: 859 LNNS, Páginas: 206-212 (6)
Conference
4Th International Conference in Information Technology and Education, Icited 2024,
Date:
11 July 2024 through 13 July 2024,
Location:
Recife
Indexing
Scopus
®
Google Scholar
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
DOI
:
10.1007/978-3-031-78155-1_19
SCOPUS
: 2-s2.0-85213390112
Source Identifiers
ISSN
: 2367-3370
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
2 registos no
DataCite
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2025 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service