1
TÍTULO: Annotate Smarter, not Harder: Using Active Learning to Reduce Emotional Annotation Effort
AUTORES: Alarcao, Soraia M.; Mendonca, Vania; Sevivas, Claudia; Maruta, Carolina; Fonseca, Manuel J. ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: IEEE TRANSACTIONS ON AFFECTIVE COMPUTING, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef
2
TÍTULO: Cleenex: Support for User Involvement during an Iterative Data Cleaning Process  Full Text
AUTORES: Pereira, Joao L. M.; Fonseca, Manuel J. ; Lopes, Antonia ; Galhardas, Helena ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ACM JOURNAL OF DATA AND INFORMATION QUALITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 1
3
TÍTULO: Towards an automated approach for understanding problematic gaming
AUTORES: Afonso, Ana Paula; Fonseca, Manuel J. ; Cardoso, Joana; Vasquez, Beltran;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: FRONTIERS IN SPORTS AND ACTIVE LIVING, VOLUME: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: metaFERA: a meta-framework for creating emotion recognition frameworks for physiological signals
AUTORES: Oliveira, Joao; Alarcao, Soraia M.; Chambel, Teresa ; Fonseca, Manuel J. ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS, VOLUME: 83, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
5
TÍTULO: That's AWESOME: Awareness While Experiencing and Surfing On Movies through Emotions
AUTORES: Chambel, Teresa ; Arriaga, Patricia ; Fonseca, Manuel J. ; Langlois, Thibault; Postolache, Octavian; Ribeiro, Claudia; Picarra, Nuno; Alarcao, Soraia M.; Jorge, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ACM International Conference on Interactive Media Experiences (IMX) in PROCEEDINGS OF THE ACM INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERACTIVE MEDIA EXPERIENCES WORKSHOPS, IMXW 2023
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
6
TÍTULO: ExpertosLF: dynamic late fusion of CBIR systems using online learning with relevance feedback  Full Text
AUTORES: Alarcão, SM; Mendonça, V; Maruta, C; Fonseca, MJ ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Multimedia Tools and Applications, VOLUME: 82, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
7
TÍTULO: Predicting exact valence and arousal values from EEG
AUTORES: Galvão, F; Alarcão, SM; Fonseca, MJ ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Sensors, VOLUME: 21, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 47
8
TÍTULO: Gamification and Computer Science Students’ Activity
AUTORES: Miguel Garcia-Iruela; Manuel J Fonseca ; Raquel Hijon-Neira; Teresa Chambel ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: IEEE Access, VOLUME: 8
INDEXADO EM: CrossRef: 6
9
TÍTULO: What Happens When Gamification Ends?
AUTORES: García Iruela, M; Fonseca, MJ ; Hijón Neira, R; Chambel, T ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 21st International Conference on Artificial Intelligence in Education, AIED 2020 in Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), VOLUME: 12164 LNAI
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
10
TÍTULO: Why Do We Watch? The Role of Emotion Gratifications and Individual Differences in Predicting Rewatchability and Movie Recommendation
AUTORES: Arriaga, P ; Alexandre, J; Postolache, O; Fonseca, MJ ; Langlois, T; Chambel, T ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: BEHAVIORAL SCIENCES, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7 Handle
Página 1 de 10. Total de resultados: 95.