1
TÍTULO: A new intervention to prevent social isolation in people with complex communication needs  Full Text
AUTORES: Dias, Joao Canossa; Mineiro, Ana ; Damen, Saskia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SCIENTIFIC REPORTS, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: Chapter 7. The pantomime roots of Sao Tome and Principe Sign Language
AUTORES: Ana Mineiro ; Mara Moita;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Perspectives on Pantomime - Advances in Interaction Studies
INDEXADO EM: CrossRef: 1
3
TÍTULO: Editorial: Challenges in language evolution research  Full Text
AUTORES: Mineiro, A ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 14
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Iconicity in the emergence of a phonological system?
AUTORES: Moita, Mara; Abreu, Ana Maria; Mineiro, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF LANGUAGE EVOLUTION, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
5
TÍTULO: The impact of a Curriculum for Resilience Promotion in Deaf Children and Adolescents  Full Text
AUTORES: Freitas, Eunice; Simoes, Celeste; Mineiro, Ana ; Rosa, Pedro J.; Santos, Anabela C.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BRITISH JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION, VOLUME: 50, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 1
6
TÍTULO: Cognición numérica temprana en niños sordos y oyentes: ¿más cercana de lo esperado?  Full Text
AUTORES: Filipa Ribeiro; Joana R Rato; Rita Leonardo; Ana Mineiro ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Interdisciplinaria. Revista de Psicología y Ciencias Afines, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
7
TÍTULO: E-learning is a burden for the deaf and hard of hearing  Full Text
AUTORES: Rodrigues, Filipa M.; Abreu, Ana Maria; Holmstrom, Ingela; Mineiro, Ana ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SCIENTIFIC REPORTS, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
9
TÍTULO: Resilience in deaf children: A comprehensive literature review and applications for school staff  Full Text
AUTORES: Freitas, E; Simoes, C; Santos, AC; Mineiro, A ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF COMMUNITY PSYCHOLOGY, VOLUME: 50, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
10
TÍTULO: Unveiling teachers' beliefs on visual cognition and learning styles of deaf and hard of hearing students: A Portuguese-Swedish study  Full Text
AUTORES: Rodrigues, Filipa M.; Rato, Joana R.; Mineiro, Ana ; Holmstrom, Ingela;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: PLOS ONE, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7
Página 1 de 4. Total de resultados: 32.